نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

جزئیات اولین آپدیت بازی Assassin’s Creed: Origins مشخص شد

اولین آپدیت بازی Assassin’s Creed: Origins در ماه نوامبر منتشر خواهد شد که پشتیبانی از قابلیت HDR را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Assassin’s Creed: Origins پس از مدت‌ها انتظار بالاخره هفته‌ی گذشته رسما منتشر شد و هم توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب بازیکنان روبه‌رو شد. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت جزئیات محتوای جدید بازی در ماه نوامبر (آبان-آذر) را اعلام کرده است.

بازی Assassin’s Creed: Origins در ماه نوامبر نخستین بروزرسانی خود پس از انتشار را دریافت خواهد کرد. کمپانی یوبی‌سافت وعده‌ی پشتیبانی گسترده از بازی به دو صورت پولی و رایگان را پس از انتشار آن داده است و امروز جزئیات بیشتری از بروزرسانی آتی بازی را به نمایش درآورد.  

بروزرسانی جدید بازی پشتیبانی از کنسول ایکس باکس وان ایکس و پشتیبانی از قابلیت HDR را در کلیه‌ی پلتفرم‌ها به همراه دارد و مشکلات بسیاری را رفع کرده و باعث ثبات بیشتر بازی می‌شود. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی مشخص نیست.

Assassin’s Creed: Origins

این ماه اولین رویداد Trials of the Gods در دسترس خواهد بود. در این حالت بازیکنان می‌توانند با خدایان مصر مبارزه و با شکست آنها پاداش‌های خوب و معتبری کسب کنند. انوبیس (خدای مرگ و مردگان در مصر باستان) در تاریخ شانزدهم آبان‌ماه (۷ نوامبر) به بازی راه می‌یابد و بازیکنان در صورت شکست دادن او یک لوت باکس افسانه‌ای دریافت خواهند کرد.

به‌زودی فروشگاه داخل بازی با چندین بسته‌ی جدید بروز می‌شود که این بسته‌ها شامل لباس‌ها، سلاح‌ها و مرکب‌های تازه است و با هیلیکس، واحد پولی بازی می‌توان به خریداری آنها اقدام کرد. شایان ذکر است که برخی از اقلام بسته‌های جدید را می‌توان در لوت باکس‌های بازی نیز یافت.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بروزرسانی آتی و رویداد Trials of the Gods جزئیات بیشتری از آنها منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده