نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر داستانی جدیدی از بازی God of War منتشر شد

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و استودیو سانتا مونیکا تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار God of War منتشر کردند که موارد بیشتری از پس زمینه‌ی بازی را به اشتراک می‌گذارد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و استودیو سانتا مونیکا تریلر جدیدی را از بازی God of War منتشر کردند. این تریلر هیچ یک از بخش‌های گیم‌پلی بازی را به نمایش در نمی‌آورد ولی همچنان جذاب است و جزئیات بیشتری از پس زمینه‌ی داستانی بازی را در اختیار می‌گذارد.

داستان تامور در این تریلر روایت می‌شود؛ یک غول عظیم که قصد دارد تا برای محافظت از یوتون‌هایم دیوار عظیمی را بنا کند ولی نهایتا پس از درگیری با پسرش در میدگارد گم می‌شود و در آنجا به مبارزه با ثور می‌پردازد. در این مبارزه ثور موفق می‌شود تا تامور را به زانو درآورد و مرگ تامور برای همیشه سرزمین میدگارد را تغییر می‌دهد.

این قطعا داستان جالبی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این داستان چگونه به داستان نهایی ربط پیدا می‌کند. این تریلر زیبا و حماسی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بازی God of War به صورت انحصاری در اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد و تا به این لحظه تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است.پیش از این و در جریان رویداد هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۷ و در کنفرانس خبری سونی تریلر گیم‌پلی دیگری از این بازی منتشر شد که در آن شاهد نبرد کریتوس و پسرش با دشمنان بازی هستیم. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده