نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی The Walking Dead Collection توسط تل تیل گیمز معرفی شد

تل‌تیل گیمز بازی The Walking Dead Collection را معرفی کرده که شامل تمامی بازی‌های The Walking Dead این استودیو می‌شود.

یکی از موفق‌ترین بازی‌های استودیو تل‌تیل گیمز را می‌توان سری The Walking Dead دانست که مخصوصا فصل اول آن، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یکی از اصلی‌ترین دلایل مطرح شدن این استودیو بازی‌سازی بود. تل‌تیل گیمز به مرور نسخه‌های دیگری هم از این سری شامل فصل‌های بعدی و چند نسخه فرعی نیز منتشر کرد که در مجموع آثار قابل قبولی بودند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو با همکاری کمپانی اسکای‌باند گیمز، یک مجموعه از این سری با نام The Walking Dead Collection معرفی کرده که قرار است در تاریخ ۱۴ آذر با قیمت ۵۰ دلار برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. 

The Walking Dead Collection شامل تمامی نسخه‌های سری واکینگ دد استودیو تل‌تیل گیمز شامل فصل‌های اول، دوم و سوم و همچنین نسخه‌های 400 Days و The Walking Dead: Michonne می‌شود. این مجموعه هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و تمامی نسخه‌های آن، به استثنای فصل سوم بازی یا همان A New Frontier، با بهبود جلوه‌های بصری رو‌به‌رو شده‌اند تا تجربه‌ی بهتری از حیث گرافیکی ارائه کنند. 

ملیسا هاچیسون، صداپیشه شخصیت کلمنتاین در این سری، به مناسبت معرفی The Walking Dead Collection پیامی منتشر کرده که به شرح زیر است:

شخصیت کلمنتاین از زمان معرفی‌اش در سال ۲۰۱۲ تا به امروز، برای طرفداران به کاراکتر بسیار محبوبی تبدیل شده و عرضه مجموعه The Walking Dead Collection، بهانه خوبی است تا طرفداران دوباره سراغ ماجراجویی‌های وی بروند و برای انتشار فصل آخر مجموعه در سال آینده آماده شوند. 

تل‌تیل گیمز همچنین در کنار معرفی مجموعه The Walking Dead Collection، اعلام کرده گری ویتا که یکی از نویسندگان فصل اول این سری بازی و همچنین فیلم Rogue One: A Star Wars Story بود، در فصل چهام و پایانی بازی با این استودیو مجددا همکاری خواهد کرد. ویتا در این مورد متنی منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را بخوانید:

همکاری با استودیو تل‌تیل گیمز در فصل اول بازی The Walking Dead، یکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌های من بود و همکاری مجدد با آن‌ها برای روایت پایان داستان بازی در فصل چهارم، برای من بسیار هیجان‌انگیز است. به جرات می‌توانم بگویم که کلمنتاین در این مدت، نه تنها به یکی از کاراکتر‌های محبوب این مجموعه بازی که به یکی از محبوب‌ترین کاراکتر‌ها در بین بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است و امیدواریم که بتوانیم در فصل پایانی بازی، به بهترین شکل داستان وی را به اتمام برسانیم. 

در ادامه می‌توانید تصاویری از مقایسه گرافیکی نسخه اصلی بازی‌ها با نسخه The Walking Dead Collection آن‌ها را مشاهده کنید که بهبود‌های گرافیکی چشم‌گیری را نشان می‌دهند:

بازی The Walking Dead Collection

بازی The Walking Dead Collection

بازی The Walking Dead Collection


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده