نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم The Post

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تصویر رسمی فیلم پست (The Post) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و با بازی تام هنکس و مریل استریپ، را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تصویر رسمی فیلم The Post را منتشر کرده است. کارگردانی این فیلم بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است و در این فیلم شاهد حضور بازیگران برجسته‌ای چون تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار و مریل استریپ، بازیگر برنده سه جایزه اسکار، هستیم. علاوه بر هنکس و استریپ، الیسون بری، کری کن، دیوید کراس، بروس گرینوود، تریسی لتس، باب ادنکیرک، سارا پلسون، جسی پلمونس، مایکل استلبرگ، برادلی وایتفورد، زک وودز و متئو ریس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Post حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده  لیز هانا و جاش سینگر بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Post

در این تصویر، دفتر روزنامه‌ی واشنگتن پست دیده می‌شود که در آن شاهد حضور کری کن، مریل استریپ و تام هنکس هستیم که این سه بازیگر چهره نسبتا متفاوتی را در این تصویر دارند. فیلم The Post داستان اسناد فاش شده پنتاگون در سال ۱۹۷۱ میلادی را روایت می‌کند که توسط روزنامه واشینگتن پست افشا و منتشر شد. این اسناد در مورد فعالیت‌ها و تلاش‌های نظامی و سیاسی دولت ایالات متحده آمریکا در طول جنگ ویتنام بوده که به ماجرای واترگیت مشهور شده است. انتشار عمومی این اسناد و مدارک توسط روزنامه واشینگتن پست موجب ضربه زدن به دولتمردان آمریکایی شد. در نهایت در سال ۲۰۱۱ این اسناد و مدارک به‌صورت عمومی توسط دولت آمریکا منتشر شدند.

هنکس نقش سردبیر روزنامه واشینگتن پست به‌نام بن برادلی را در فیلم The Post بازی کرده است. همچنین استریپ ایفاگر نقش کی گراهام بوده است. گراهام در واقع اولین کسی بود که روی این مقاله کار کرد و از مهره‌های کلیدی در مبارزه با دولت نیز بوده است. همچنین کری کن نیز نقش مگ گرینفیلد را در فیلم The Post بازی کرده است. پیش از این، فیلم همه مردان رئیس جمهور (All the President's Men) به کارگردانی آلن جی پاکولا و با بازی رابرت ردفورد و داستین هافمن در سال ۱۹۷۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم به ماجرای واترگیت پرداخته بود و موفق شد چهار جایزه‌ی اسکار را از آن خود کند. جیسون روباردز نیز به واسطه‌ی بازی در نقش بن بردلی، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

اکران محدود فیلم The Post برای حضور در رقابت اسکار سال ۲۰۱۸، از تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (۱ دی) آغاز خواهد شد. در ادامه، اکران رسمی و گسترده این فیلم از تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی امسال) آغاز می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده