// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

نینتندو: کنسول سوییچ برای بلک فرایدی تخفیف نخواهد خورد

رجی فیس ام، مدیر نینتندو آمریکا تاکید کرد که نینتندو قصد ندارد کنسول نینتندو سوییچ را همراه با تخفیف در بلک فرایدی به بازار عرضه کند.

در حالی که در روزهای منتهی به بلک فرایدی یا جمعه سیاه، بسیاری از مشتریان و بازیکنان منتظرند تا برخی از بازی‌ها و کنسول‌های مورد علاقه خود را با استفاده از تخفیف‌های مناسب خریداری کنند، اما طبق اعلام کمپانی نینتندو، آنها قصد ندارند کنسول نینتندو سوییچ را با کاهش قیمت و پیشنهادهای ویژه در روز بلک فرایدی عرضه کنند!

روز گذشته رجی فیس ام، مدیر نینتندو آمریکا در مصاحبه با واشنگتن پست اعلام کرد که نینتندو قصد ندارد کنسول نینتندو سوییچ را همراه با تخفیف در بلک فرایدی و تعطیلات پایان سال میلادی به بازار عرضه کند. او در مورد بلک فرایدی این‌چنین اظهار نظر کرد:

ما قصد نداریم کنسول نینتندو سوییچ را همراه با تخفیف به بازار عرضه کنیم. تمام تمرکز ما بر این است که موجودی کنسول نینتندو سوییچ را در خرده‌فروشی‌ها افزایش دهیم.  

هرچند این اقدام نینتندو باعث ناامیدی برخی از مشتریانی خواهد شد که قصد داشتند در تعطیلات پایان سال یا بلک فرایدی از تخفیف‌های ویژه استفاده و کنسول نینتندو سوییچ را خریداری کنند، اما با توجه به آمار‌ بسیار خوب منتشر شده از فروش کنسول نینتندو سوییچ، این اقدام نینتندو و عدم نیاز آنها به کاهش قیمت در مقطع فعلی طبیعی به نظر می‌رسد. طبق آمار فروش ماه اکتبر کنسول‌ها در کشور آمریکا کنسول نینتندو سوییچ توانسته با عبور از کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پرفروش‌ترین کنسول ماه اکتبر در این کشور لقب بگیرد. علاوه بر این در هفته گذشته طبق آمار فروش هفتگی کشور ژاپن، کنسول نینتندو سوییچ تنها در یک هفته به فروش ۷۹ هزار و ۹۵۸ واحدی دست یافته و همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد.

در واقع فروش بسیار خوب کنسول نینتندو سوییچ دلیل قانع کننده‌ای برای عدم کاهش قیمت و عرضه کنسول نینتندو سوییچ همراه با تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی از سوی کمپانی Nintendo به شمار می‌رود. در پایان بد نیست بدانید طبق اعلام نینتندو، این کمپانی قصد دارد تولید و عرضه کنسول نینتندو سوییچ را افزایش دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده