// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت جدید بازی Fire Emblem Heroes معرفی شد

آپدیت جدید بازی Fire Emblem Heroes مهارت‌های جدیدی را در کنار سیستم تازه‌ای در بخش سلا‌ح‌ها به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی نینتندو در جدیدترین برنامه ویدیویی خود یعنی Feh Channel در یوتیوب، از آپدیت بزرگ بازی Fire Emblem Heroes خبر داد. بازی مذکور موفقیت‌های فراوانی را برای کمپانی Nintendo به ارمغان آورده است و همانطور که می‌دانید به‌عنوان یکی از نامزد‌ها در مراسم Game Awards امسال در شاخه بهترین بازی ساخته‌شده روی پلتفرم‌های همراه حضور دارد. از دلایلی که این بازی به موفقیت‌های فراوان رسیده است می‌توان به رابطه توسعه‌دهندگان با مخاطبان و آپدیت‌های مکرر آن اشاره کرد که هر ماه به دست بازیکنان این بازی می‌رسد. آپدیت بعدی بازی Fire Emblem Heroes یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های آن به شمار می‌رود که در کنار رویداد‌های مختلف قرار است به دست کاربران آن برسد.

از میان محتویات قابل توجه این آپدیت می‌توان به Weapon Refinery اشاره کرد که گویا به کاربران اجازه می‌دهد که قدرت سلاح خود را افزایش دهند و حتی تنظیمات جدیدی را روی آن اعمال کنند. البته برای استفاده از Refinery باید آیتم‌های جدیدی را جمع‌آوری کنید و برای دست‌یابی به بهترین سلاح باید از پولی که از فروش سلاح پیشین خود دریافت کرده‌اید، برای خرید سلاح جدید استفاده کنید. یکی از موارد جالب سیستم جدید این است که شما می‌توانید سلاحی را که قرار است در Refinery استفاده کنید، به دلخواه انتخاب کنید و پس از آن به شخصی‌سازی و تنظیمات آن بپردازید.

fire emblem heroes

همچنین سازندگان ظرفیت فضای نگه‌داری قهرمانان را افزایش داده‌اند و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، یک‌صد قهرمان را در پروفایل خود نگه‌داری کنند. در انتها، برای انجام بخش داستانی (Main Story) نیاز به استامینا دارید و همچنین در آن سو ظرفیت ماموریت‌های Paralogue به مقدار ۱۰ واحد افزایش یافته است و به کاربران اجازه می‌دهد پیش از اتمام آن مدت زمان بیشتری در بازی حضور پیدا کنند.

در مورد بخش داستانی گویا قرار است قسمت داستانی جدیدی برای بازی Fire Emblem Heroes منتشر شود. قسمت Book 2 قرار است آشنایی قهرمانان این بازی با کاراکتر جدیدی به نام Fjorm را روایت کند. کاراکتر جدید پادشاهی دنیای یخ‌بندان را بر عهده دارد که به‌تازگی به دست فرمانروای آتشین یعنی King Sutr مورد حمله قرار گرفته است. هر یک از کاربرانی که بتواند قسمت اول را به پایان برساند، به او نسخه رایگان و پنج‌ستاره Fjorm تعلق می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این حالت برای شروعی دوباره و تازه در نظر گرفته شده است و حتی کاربران جدید نیز می‌توانند پس از انتشار بخش داستانی جدید، به آن ملحق شوند و از امتیازات آن بهره‌مند شوند.

رویداد جدیدی نیز پیش رو است که در آن، کاراکتر Fjorm وظیفه احضار قهرمانان جدید را بر عهده گرفته است و شاهد بازگشت قهرمانان جدید خواهیم بود. اگر رویداد‌های پیشین این بازی یعنی Spring Festival یا Brides را از دست داده‌اید، این بار فرصت دارید که قهرمانان حماسی مجموعه Fire Emblem را باری دیگر به دست آورید. از دیگر موارد این رویداد می‌توان به دست‌یابی به آیتم جدید اشاره کرد که شانس شما این‌بار ۸ درصد افزایش یافته است که نسبت به گذشته بیشتر شده است. همینطور به‌تازگی رویداد Choose Your Legends نیز آغاز شده است که چهار قهرمان جدید را در خود جای داده است. قهرمانان جدید شامل Dorcas از بازی The Blazing Blade و Lute از بازی The Scared Stones می‌شود که در کنار Mia و Joshua به چشم می‌خورند.

بازی Fire Emblem Heroes  هم‌اکنون برای آیفون و دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است. در صورت تمایل می‌توانید معرفی این بازی را در زومجی مطالعه کنید و از محتوای آن باخبر شوید. در ادامه می‌توانید بازی را از فروشگاه مورد نظر دانلود کنید و رایگان آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Fire Emblem heroes


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده