نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی موبایل GRID Autosport به گوشی آیفون 7 یا جدیدتر برای اجرا نیاز خواهد داشت

استودیو فرال اینتراکتیو اعلام کرد برای اجرای بازی موبایل GRID Autosport به گوشی‌های موبایل آیفون 7 یا جدیدتر، ۶ گیگ فضا و سیستم عامل iOS 11 نیاز خواهید داشت!

بازی آیفون و آیپد GRID Autosport ساخته‌ی استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) به‌نظر یک تجربه فوق‌العاده از بازی‌های ریسینگ روی موبایل خواهد بود اما شما تنها قادر خواهید بود این بازی فوق‌العاده را با استفاده از دستگاه‌های تلفن هوشمند جدید، سیستم عامل iOS 11 و فضای زیادی از گوشی خود تجربه کنید. به‌صورت مشخص، بازی GRID Autosport تنها از گوشی‌های آیفون 7 و جدیدتر و همچنین آیپد پرو ها (به استثنای آیپد Pro نسخه ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۷) پشتیبانی خواهد کرد. اگر تاکنون سیستم‌ عامل تبلت و گوشی‌های اپل خود را به iOS 11 ارتقا نداده‌اید شما قادر به نصب و اجرای بازی نیز نخواهید بود. در نهایت استودیو فرال اینتراکتیو با توجه به اینکه بازی پایه و بسته‌های الحاقی رایگان به فضایی بالغ بر ۶ گیگ نیاز خواهند داشت، پیشنهاد می‌دهد که پیش از نصب بازی GRID Autosport حتما ۸ گیگ فضا روی حافظه داخلی گوشی خود داشته باشید. با توجه به محدودیت‌های اعمال شده انتظار می‌رود خیلی از کسانی که منتظر انتشار بازی بوده‌اند احتمالا امکان تجربه آن را نداشته باشند اما با توجه به اینکه بازی آیفون GRID Autosport چقدر روی گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد، این موضوع قابل درک است.

|

استودیو فرال اینتراکتیو قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (چهارشنبه یکم آذرماه) گیم‌پلی بازی GRID Autosport را از طریق کانال رسمی توییچ خود برای اولین‌بار استریم کند؛ بنابراین اگر کنجکاو هستید که ببینید گرافیک و گیم‌پلی این بازی روی موبایل چگونه خواهد بود حتما آن را تماشا کنید. بعد از مشاهده سیستم مورد نیاز برای اجرا بازی موبایل GRID Autosport، این اثر احتمالا از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم نیز بهتر به‌نظر خواهد رسید. اگرچه تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی هنوز اعلام نشده است اما زمان انتشار نباید خیلی دور باشد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده