// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بسته الحاقی جدید بازی Path of Exile با انتشار ویدیوی معرفی شد

استودیو Grinding Gear Games با انتشار تریلری از جدیدترین و بزرگترین محتوای رایگان بازی Path of Exile با نام War for the Atlas رونمایی کرد.

بازی Path of Exile یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که در استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) توسعه یافته است. اوایل سال جاری سازندگان محتوای جدیدی را با نام Fall of Oriath برای این بازی توسعه و در دسترس کاربران دادند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از DLC جدیدی برای این بازی رونمایی کردند. بسته الحاقی جدید که با نام War for the Atlas معرفی شد و قرار است تجربه پایانی بازی را برای کاربران کارکشته، افزایش دهد. سازندگان همچنین با معرفی محتوای یاد شده ویدیو جدیدی نیز از آن منتشر کردند که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد.

کریس ویلسون، کارگردان حاضر در استودیو گرایندینگ گیر، در مورد محتوای جدید توضیحاتی داد:

 در بسته گسترش دهنده جدید، محتوای زیادی برای کاربران قدیمی در نظر گرفته شده است، ولی باز با این حال محتوای مذکور چهار جم مهارتی جدید را به بازی اضافه می‌کند. تمامی جم‌های یاد شده با تم Necromancy به بازی اضافه شده است اما طوری طراحی شده‌اند که از آنها می‌توان رو کاراکتر‌های دیگر نیز استفاده کرد. البته گفتنی است که Summonerها از این قابلیت ناکام مانده‌اند.

علاوه بر جم‌های مهارتی، شش جم جدید نیز در بخش پشتیبانی (ساپورت) به بازی اضافه می‌شود. ویلسون در این باره گفت:

جم‌های جدید طوری طراحی شده‌اند که تقریبا می‌تواند عملکرد تمامی مهارت‌های داخل بازی را تغییر دهد. همچنین جم‌های جدید قابلیت شخصی‌سازی بیشتری را در بخش تجهیزات در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

Path of Exile

در ادامه می‌توانید از دیگر محتویات DLC جدید با خبر شوید:

  • بخش داستانی جدید که در انتها شما می‌توانید تصمیم بگیرید که با کدام یک از نیرو‌های The Elder یا The Shaper روبرو شوید
  • ۳۲ نقشه جدید که به طور تصادفی در انتهای بازی در دسترس شما قرار می‌گیرد
  • تجهیزات جدید که در انتهای بازی یافت می‌شود؛ آیتم‌های نیرو‌های Shaped و Elder
  • ۵۰ آیتم جدید منحصر‌به‌فرد
  • محیط جدید The Abyss Challenge League که در آن شما با دشمنانی با کلاس‌های جدید روبرو می‌شوید که با انجام دادن آن می‌توانید Abyss Jewel‌ از آن خود کنید

ویلسون در مورد محیط جدید گفت:

گفتنی است که The Abyss Challenge League تنها در انتهای بازی در دسترس نیست و کاربران در حین بازی نیز می‌توانند به آن ملحق شوند. عملکرد حالت جدید طوری است که یک فرصت جدید و تازه را به کاربران می‌دهد و در واقع در قالب یک سرور جدید عمل می‌کند. ما به تمامی کاربران پیشنهاد می‌کنیم که با یک کاراکتر جدید به لیگ چالشی جدید ملحق شوند.

محتوای The War for the Atlas در تاریخ ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و همانند بسته‌های الحاقی پیشین آن به طور رایگان قابل بازی است. همچنین ویژگی جدیدی نیز برای کاربران اروپایی که قصد دارند بازی را با زبان بومی خود تجربه کنند، در نظر گرفته شده است. محتوای جدید ۳ زبان آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی را در تنظیمات بازی اضافه می‌کند.

سازندگان همچنین با معرفی بسته الحاقی یاد شده، آمار جدیدی نیز از این بازی با مخاطبان در میان گذاشتند:

  • تجربه ساعتی این بازی در سال جاری میلادی، ۵۸ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۶ بوده است
  • میانگین تجربه ساعتی هر بار بازی Path of Exile، به مدت ۵ ساعت بوده است
  • ۳.۵ میلیون کاربر آخرین بسته الحاقی بازی Path of Exile یعنی The Fall of Oriath را تجربه کرده‌اند

همچنین سازندگان در بیانیه‌ای گفتند که توسعه این بازی ۱۳ هفته زمان‌ برده است و به گفته آنها، از نسخه اصلی بازی که یک سال توسعه آن به طول انجامید، گسترده‌تر است. در این باره وی گفت:

۷ سال آغازین روند توسعه بازی Path of Exile با تیم کوچکی انجام گرفت و ما تمامی پس‌انداز و زمان خود را برای توسعه این بازی اختصاص دادیم. حال موفق شدیم که در ۱۳ هفته محتوایی با کیفیت و گسترده‌تر از خود بازی توسعه دهیم که این امر تا حدودی برای ما ترسناک است.

در ادامه می‌توانید گیم پلی بسته الحاقی War for the Atlas بازی Path of Exile را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده