// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بسته الحاقی جدید بازی Duelyst منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Duelyst یعنی Immortal Vanguard در کنار آپدیت 1.92 آن در دسترس کاربران مک و پی‌سی قرار گرفت.

مردادماه گذشته کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games) اعلام کردند که با همکاری یکدیگر قرار است پروژه تاکتیکی و کارتی خود یعنی بازی Duelyst را برای پی سی توسعه دهند که پس از آن شاهد عرضه آن روی کامپیوتر‌ها بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان جدیدترین اکسپنشن آن را با نام Immortal Vanguard به همراه آپدیت 1.92 برای بازی منتشر کردند.

محتوای Immortal Vanguard به بازیکنان اجازه می‌دهد که به ۶ شخصیت آن که در قالب ژنرال در بازی حضور پیدا می‌کنند، دست پیدا کنند. هر یک از ژنرال‌های یاد شده از فرقه‌های مختلف در بازی گنجانده شده است که کاربران می‌توانند آنها را پیدا و به مجموعه قهرمانان خود اضافه کنند. همچنین هر یک از قهرمانان از طلسم‌های منحصر‌به‌فرد خود بهره می‌برند که در کنار یک‌صد کارت اضافی در بازی به چشم می‌خورد.

طلسم جدید، مینیون‌های جدید، آیتم‌های جدید و ژنرال‌های جدید، تنها محتویات نو در اکسپنشن بازی Duelyst نیست. Immortal Vanguard یک سیستم و مکانیک جدید نیز در بخش ساخت‌و‌ساز به بازی اضافه کرده است؛ طوری که شما در هر نوبت شاهد ساخته شدن مینیون هستید. به نقل از سازندگان، مکانیک جدید تاثیر به‌سزایی در روند بازی دارد.

بسته الحاقی Immortal Vanguard بازی Duelyst هم‌اکنون برای ویندوز و مک در دسترس است که برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید. همینطور سازندگان، جزئیات آپدیت 1.92 این بازی را در وب‌سایت خود منتشر کردند که برای اطلاع از آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلر محتوای جدید بازی Duelyst را که ۶ ژنرال یاد شده در آن حضور دارند، منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده