// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

بازی TItan Quest پس از ۱۰ سال میزبان محتوای جدیدی شد

استودیو THQ Nordic محتوای جدید بازی Titan Quest را با نام Ragnarok در دسترس کاربران قرار داد.

بازی Titan Quest یک اثر نقش‌آفرینی و هک‌ا‌ند‌اسلش است که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی تی‌اچ‌کیو (THQ) برای پی سی منتشر شد و پس از آن در سال ۲۰۰۷ به پلتفرم استیم راه پیدا کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، پس از ۱۰ سال سازندگان از محتوای جدیدی برای این بازی خبر دادند. بسته الحاقی جدید که Ragnarok نام دارد، روند افسانه‌ای این بازی را به نقاط شمال اروپا می‌برد و دنیای آن را از الیمپوس و هیدیز به اساطیر نورس خواهد برد.

علاوه بر منطقه جدید بازی، هیولا‌ها و سلاح‌های جدیدی نیز در این اکسپنشن جای گرفته است که در کنار کلاسی جدید یعنی Runmaster به چشم می‌خورد. کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) همچنین از نظر فنی نیز تغییرات و بهبود‌هایی را روی بازی اعمال کرده است؛ طوری که شاهد جلوه‌های گرافیکی و سایه‌های بهتر در بازی خواهیم بود. همینطور رابط کاربری (UI) بازی نیز با تغییراتی همراه بوده است و بهبود‌هایی نیز روی فیزیک Ragdoll بازی (مربوط به انیمیشن کاراکتر‌ها) اعمال شده است. بازی Titan Quest از اولین آثاری به شمار می‌رود که فیزیک مربوطه در‌ آن استفاده شده است.

محتوای جدید پس از اکسپنشن پیشین این بازی یعنی Immortal Throne به این بازی اضافه شده است و باید در نظر داشته باشید که این محتوا توسط تیمی کاملا جدید توسعه یافته است؛ از آنجا که مجوز توسعه آن پس از بسته شدن استودیو THQ به THQ Nordic واگذار شد. بخش بزرگ از تیمی که روی نسخه اصلی بازی کار کرده بودند به استودیو تازه تاسیس‌شده Crate Entertainment نقل مکان کردند و بازی Grim Dawn را توسعه دادند که در واقع جایگاه معنوی آن به شمار می‌رود.

محتوای راگناروک با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران است و برای تجربه آن باید نسخه ۱۰ سالگی بازی Titan Quest را که سال گذشته منتشر شده است، در اختیار داشته باشید. نسخه ۱۰ سالگی بازی در قالب یک آپدیت رایگان به دارندگان نسخه اصلی واگذار شد. اگر تمایل دارید بازی را خریداری کنید بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت تخفیف‌خورده ۳.۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ در حالی که قیمت اصلی آن ۱۹.۹۹ دلار است.

برای اطلاع بیشتر از بازی Titan Quest Anniversary Edition و محتوای یاد شده می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده