// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

بازی Tower 57 با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

استودیو 11Bit با انتشار تریلری، پروژه جدید خود یعنی بازی Tower 57 را که در سبک پیکسلی و شوتر طراحی شده است، برای پی‌سی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای پیکسوِرک (PixWerk) و 11 بیت (11Bit) پروژه جدید خود یعنی بازی Tower 57 را که با زاویه دید بالا به پایین در سبک شوتر طراحی شده است، برای پی سی منتشر کردند. توسعه بازی مذکور پس از موفقیت آن در کمپین کیک استارتر آغاز شد و ساخت آن نیز چند سال طول کشید. ضمن راه‌یابی بازی به کامپیوتر‌ها، سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند که بخشی از گیم پلی بازی را نشان می‌دهد.

بازی Tower 57 با الهام از آثار قدیمی و محبوبی همچون Alien Breed و The Chaos Engine که روی Amiga منتشر شده است، با همان سبک و سیاق توسعه یافته است که از جلوه‌ها و روند گیم‌پلی مشابهی بهره‌ می‌برد. کاربران می‌توانند بازی را در دو حالت تک‌نفره و همکاری چندنفره (Co-op) تجربه کنند. البته گفتنی است که حالت کو‌آپ را می‌توان هم به طور لوکال (حضوری) و هم آنلاین تجربه کرد. طراحی گرافیکی این بازی در سبک پیکسلی صورت گرفته است و به گفته سازندگان تولدی دوباره به دنیای «دیزل‌پانک» بخشیده است.

۶ کاراکتر قابل بازی در Tower 57 گنجانده شده‌اند که بدن آنها در صورت حمله برخی از دشمنان به دو نیم می‌شود که البته خوشبختانه دوست شما در بازی می‌تواند کاراکتر شما را به نزدیک‌ترین مکان برای احیا حمل کند و جانی دوباره به شما ببخشد. تمامی شخصیت‌های بازی به یک سری سلاح‌های ویژه دسترسی دارند که در کنار قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد آنها دیده می‌شود. محیط بازی از قابلیت تخریب بسیار بالایی برخوردار است و بر این اساس، کاربران می‌توانند به طور آزادانه در تمامی جهت‌ها شلیک کنند و شاهد تخریب محیط باشند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Tower 57 را تماشا و دانلود کنید. بازی Tower 57 هم‌اکنون برای کامپیوتر در دسترس است.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده