نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی SOMA

بازی ترسناک SOMA که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود، ماه میلادی آینده برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود.

استودیو Frictional Games در سال ۲۰۱۵ بازی ترسناک SOMA را برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر کرد؛ بازی‌ای که در آن زمان با استقبال خوب گیمر‌ها و منتقدین نیز رو‌به‌رو شد و استودیوی سازنده هم وعده داده بود که قطعا بازی را برای ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نسخه Xbox One بازی نیز اعلام شده و کاربران این کنسول می‌توانند در تاریخ ۱۰ آذر این بازی را تجربه کنند.

همچنین همزمان با انتشار نسخه ایکس‌باکس وان، یک حالت جدید با نام Safe Mode نیز به این نسخه و نسخه پی‌سی بازی اضافه خواهد شد. در حالت عادی، در طول ماجراجویی‌تان در محیط بازی شاهد موجوداتی هستید که قادر به کشتن شما هستند، اما در حالت Safe Mode خبری از این موجودات نیست و تجربه‌ای کاملا امن خواهید داشت. سازندگان اعلام کرده‌اند که هدف از ساخت این حالت، جذب کاربرانی بوده که فقط به دنبال لذت بردن از داستان و اتمسفر بازی هستند و علاقه‌ای به المان‌های ترس آن ندارند. همچنین هنوز مشخص نیست که این حالت چه زمانی به نسخه PS4 بازی اضافه می‌شود.

بازی SOMA تا به امروز بیش از ۶۵۰ هزار نسخه فروش داشته است و انتظار می‌رود که با انتشار نسخه ایکس‌باکس وان، این تعداد بیش از پیش افزایش پیدا کند. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی ترسناک، می‌توانید بررسی بازی SOMA را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

SOMA داستان فوق‌العاده‌ای دارد که شاید از بسیاری بازی‌های پرخرج یک سر و گردن بالاتر باشد و تا مدت‌ها پس از اتمام آن، ذهنتان را درگیر می‌کند. سازندگان توانسته‌اند با ترکیب مناسب بازی‌های ترسناک و ماجراجویی دیگر دنیایی متفاوت خلق کنند و بدون شک یکی از بهترین بازی‌های امسال حداقل در پلتفرم رایانه‌های شخصی است. با اینکه ایراداتی به بازی وارد است، حتی اگر علاقه‌ چندانی به بازی‌های سبک ترسناک ندارید و معمولا از این بازی‌ها لذت نمی‌برید، لحظه‌ای را برای تجربه بازی از دست ندهید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده