نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

آیتم‌هایی مرتبط با فیلم Justice League به بازی Injustice 2 اضافه شدند

به لطف اضافه شدن آیتم‌هایی مرتبط با فیلم Justice League به بازی Injustice 2، قادر خواهید بود ظاهر ابرقهرمان‌های این بازی را شبیه به فیلم کنید.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این روز‌های دنیای سینما، اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) است که دیروز رسما روی پرده رفت. در این فیلم شاهد حضور ابرقهرمان‌های مطرح دنیای دی‌سی مثل بتمن، سوپرمن، آکوامن، واندروومن و فلش هستیم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر و استودیو بازی‌سازی NetherRealm آیتم‌هایی را با حال و هوای این فیلم به بازی Injustice 2 اضافه کرده‌اند که به لطف آن‌ها، می‌توانید ظاهر ابرقهرمان‌های بازی را شبیه به شخصیت‌های فیلم کنید.

آیتم‌های جدید برای نسخه‌های کنسولی و موبایل بازی اینجاستیس 2 در دسترس قرار گرفته‌اند و برای به دست آوردن آن‌ها، باید چالش‌های Multiverse را انجام دهید. با این کار پوشش جدیدی برای شخصیت‌های بتمن، واندروومن، سایبرگ، آکوامن و فلش دریافت خواهید کرد که دقیقا شبیه به لباس آن‌ها در فیلم Justice League است. همچنین در نظر داشته باشید که این چالش‌ها محدودیت زمانی دارند و باید سریع برای انجام آن‌ها تلاش کنید.

فیلم جدید ابرقهرمانی DC دیروز اکران شد و شما می‌توانید نقد فیلم Justice League از دید سایت‌های معتبر دنیا را در زومجی بخوانید. از طرف دیگر، بازی Injustice 2 که اخیرا برای کامپیوتر نیز منتشر شد، در نقد زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرده بود که می‌توانید با خواندن آن، بیش‌تر با کیفیت این بازی آشنا شوید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده