// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

Star Wars Battlefront 2 حاوی اطلاعاتی از فیلم Star Wars: The Last Jedi است

ظاهرا در جریان سومین چپتر از بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront II، نشانه‌هایی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi خواهیم دید.

در جریان بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2، شما در نقش ایدن ورسیو قرار خواهید گرفت که رهبر گروه Inferno بوده و وظیفه دارید به Empire کمک کرده تا کنترلر کهکشان را در دست بگیرد. در این میان شاهد رویدادها وقایعی هستیم که با فیلم Star Wars: The Force Awakens در یک راستا قرار گرفته و در گذشته شاهد آن‌ها بوده‌ایم.

حال با توجه به اخبار بازی، یکی از ماموریت‌های Star Wars Battlefront II، حاوی اطلاعاتی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi است. البته این اطلاعات فعلا در حد حدس و گمان هستند.

این قسمت از خبر مرحله سوم بخش داستانی بازی را فاش می‌کند

در جریان سومین چپتر از بازی Star Wars Battlefront II، شما کنترل لوک اسکای واکر را در سیاره Pillio در دست می‌گیرید. به عنوان یک Jedi Master که دنبال مکان مخفی امپراطوری است، وی با Stormtrooperهای متعددی مواجه می‌شود. همچنین در این ماموریت افسر دل از گروه Inferno نیز با شما همراه است و وی نیز وظیفه نابودی این مکان را از سوی امپراطوری دارد. در این راه شاهد تعامل خوبی میان لوک اسکای واکر و افسر دل هستیم و شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند. در ادامه لوک وارد این مکان مخفی شده و با باز کردن یکی از جعبه‌های امپراطوری، یک قطب نمای عجیب و غریب را پیدا می‌کند. از این‌رو افسر دل به لوک اجازه می‌دهد تا قطب نما را نگه داشته و طبق شرایطی که بین آن‌ها وضع می‌شود، از یکدیگر جدا شده و به راه خود ادامه می‌دهند.

بازی Star Wars Battlefront 2

بازی Star Wars Battlefront 2

بازی Star Wars Battlefront 2

بازی Star Wars Battlefront 2

این مرحله تنها بخشی از داستان بازی Star Wars Battlefront 2 است که در آن شاهد لوک اسکای واکر هستیم و بازی به ما نشان می‌دهد که این قطب نما یک آیتم ارزشمند به حساب می‌آید. اگر به ظاهر قطب نما نگاه کنیم، می‌بینیم که شباهت‌هایی به نقشه ستارگان دارد که بخش مهمی از فیلم Star Wars: The Force Awakens بود. از آن‌جایی که داستان این بازی، یک داستان رسمی است، یعنی در آن شاهد مبارزات دنیای جنگ ستارگان هستیم، وقایعی به تصویر کشیده می‌شوند که در گذشته یا به آن‌ها اشاره شده یا در اینجا بخشی از نتیجه‌ی اتفاقات مورد نظر را شاهد هستیم. در این میان این گفته بدین معنا نیست که شاهد اتفاقات آینده جنگ ستارگان نباشیم.

اخیرا یکی از کاربران ردیت، عکس عروسک‌هایی از جنگ ستارگان را منتشر کرده که برای فیلم The Last Jedi در نظر گرفته شده‌اند. اگر به این عکس توجه کنیم، شاهد عروسکی از لوک اسکای واکر هستیم که یک آیتم خاص را در دست گرفته است که حالت یک قطب نما دارد که در دنیای بازی به مخاطب نشان داده شده است. با این تفاسیر باید منتظر فیلم Star Wars: The Last Jedi بمانیم و ببینیم آیا ارتباطی از نظر داستان با بازی Battlefront 2 وجود دارد یا نه.

عروسک‌های فیلم Star Wars The Last Jedi

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این احتمالات چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده