نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

جیمز فرانکو نقش مرد چندگانه را در فیلم فرعی جدید دنیای X-Men بازی خواهد کرد

فیلم فرعی جدیدی از دنیای X-Men در حال ساخت است و جیمز فرانکو قرار است نقش مرد چندگانه را در این فیلم بازی کند.

فیلم The Disaster Artist (هنرمند فاجعه)، جدیدترین فیلمی است که جیمز فرانکو در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم براساس فیلم The Room (اتاق) با بازی تامی ویزو، که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فرانکو قرار است در یک فیلم دیگر یک نقش عجیب دیگر را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) در حال ساخت یک فیلم فرعی دیگر براساس دنیای افراد ایکس (X-Men) است و جیمز فرانکو قرار است در این فیلم نقش مرد چندگانه (Multiple Man) را بر عهده داشته باشد. نام واقعی این شخصیت جیمز آرتور مدریکس است و او قادر به تکثیر فیزیکی به صورت یکسان از خودش در کسری از ثانیه است.

Multiple Man

در حال حاضر کمپانی فاکس قرن بیستم در حال ساخت فیلم‌هایی چون میوتنت‌های جدید (New Mutants)، ددپول ۲ (Deadpool 2)، مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) و گامبیت (Gambit) از دنیای X-Men است. در حال حاضر آلن هاین‌برگ، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و سیمون کینبرگ به‌همراه فرانکو نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. با توجه به حضور فرانکو در این پروژه، انتظار می‌رود که مراحل ساخت این فیلم سرعت بخشیده شود. این برای اولین‌بار نیست که فرانکو قرار است در یک فیلم ابرقهرمانی یا اقتباسی از دنیای کامیک به ایفای نقش بپردازد.

فرانکو پیش از این نقش هری آزبورن را در سه گانه فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) به کارگردانی سم ریمی، بر عهده داشت. مرد چندگانه برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۵، در کامیک Giant Size Fantastic Four معرفی شد. شخصیت مرد چندگانه یک‌بار نیز در دنیای سینما حضور داشته است. در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) شاهد حضور این شخصیت بودیم که اریک دین ایفاگر نقش این شخصیت بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم فرعی جدید دنیای X-Men که قرار است تمرکز آن روی شخصیت مرد چندگانه باشد، شاهد یک نمایش بهتر و موفق‌تر از این شخصیت باشیم. شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز نیز حضور ناموفقی را در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) داشت، اما در فیلم Deadpool (ددپول) که دوباره رینولدز این نقش را بازی کرد، شاهد درخشش این شخصیت بودیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده