نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

مذاکرات نهایی مل گیبسون و فرانک گریلو برای حضور در فیلم Boss Level

مل گیبسون و فرانک گریلو به احتمال فراوان در فیلم اکشن و هیجانی Boss Level جو کارنهان، ایفاگر نقش‌های اصلی خواهند بود. 

طبق گزارشات جدید، مل گیبسون و فرانک گریلو در حال مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم اکشن و هیجانی Boss Level جو کارنهان هستند. جو کارنهان خود فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر درآورده است. شاید حضور مل گیبسون در فیلم Boss Level سبب شود بار دیگر این بازیگر و کارگردان کارکشته و دوست داشتنی سینمای هالیوود به روزهای خوبش بازگردد. مل گیبسون از بازیگران تراز اول و بسیار باکیفیت سینمای هالیوود است، ولی خب در چند سال اخیر انتخاب‌های چندان مناسبی نداشته است و عدم موفقیت فیلم‌هایی که این بازیگر در آن‌ها حضور داشته، سبب شده است سازندگان رغبت آنچنانی برای همکاری با وی نداشته باشند.

مل گیبسون بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ میلادی در هیچ فیلمی به ایفای نقش نپرداخت و تنها تهیه‌کنندگی مستند لئونارد کوهن، شاعر، رمان‌نویس، خواننده و ترانه‌سرای افسانه‌ای و تکرار نشدنی کانادایی، با عنوان Leonard Cohen: I'm Your Man را بر عهده گرفت. البته مل گیبسون در سال ۲۰۰۶ فیلم حماسی Apocalypto (آپوکالیپتو) را کارگردانی کرد و این فیلم با استقبال نسبتاً خوبی از طرف منتقدان همراه بود. بودجه ساخت فیلم Apocalypto حدود ۴۰ میلیون دلار بود و این فیلم نزدیک به ۱۲۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. سرانجام مل گیبسون پس از دوری شش ساله از دنیای بازیگری، در فیلم درام و مهیج Edge of Darkness (لبه تاریکی) مارتین کمبل حضور پیدا کرد. جالب اینجاست که در فیلم Edge of Darkness، فرانک گریلو نیز نقشی کوتاه، ولی مهم را بر عهده داشت. فیلم مارتین کمبل چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و در گیشه نیز عملکردی خوبی نداشت. بودجه ساخت این فیلم ۸۰ میلیون دلار بود که تقریباً همین حدود هم فروش داشت. مل گیبسون پس از همکاری با مارتین کمبل، به ترتیب در فیلم‌های The Beaver (سگ آبی)، Get the Gringo (بیگانه را بگیر)، Machete Kills (ماچته می‌کشد)، The Expendables 3 (بی‌مصرف‌ها ۳) و Blood Father (پدر هم‌خون) حضور داشت و به نقش‌آفرینی پرداخت. با وجود اینکه کیفیت کاری مل گیبسون همچون سابق بود، ولی این فیلم‌ها به هیچ عنوان قابل مقایسه با فیلم‌های قدیمی‌تر این بازیگر همچون شاهکار حماسی و جنگی Braveheart (شجاع‌دل) نبوده و نیستند.

Gibson

دیگر بازیگر در نظر گرفته شده برای ایفای نقش در فیلم Boss Level، فرانک گریلو است. این بازیگر آمریکایی در چند سال اخیر در فیلم‌های بسیاری حضور داشته و کارنامه‌ خوبی را برای خود ایجاد کرده است. وی در دو فیلم The Purge: Anarchy (پاکسازی: هرج و مرج) و The Purge: Election Year (پاکسازی: سال انتخابات) جیمز دمانکو، ایفاگر نقش لئو بارنز بود. هر دو فیلم با توجه به بودجه ساخت محدودی که داشتند، در گیشه عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتند. وی همچنین در دو فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) و Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز نقش شخصیت کراس‌بونز را بر عهده داشت. طبق گزارش سایت Deadline، فرانک گریلو قرار است در فیلم Boss Level نقش سرباز نیروی ویژه بازنشسته‌ای را ایفا کند که در حلقه زمانی گیر می‌افتد و این اتفاق دائماً تکرار شده و هر مرتبه به مرگ وی می‌انجامد.

هنوز جزئیاتی از نقشی که مل گیبسون قرار است بر عهده داشته باشد در دسترس نیست، ولی برخی خبرها حکایت از این موضوع دارند که این بازیگر یا آنتاگونیست داستان خواهد بود یا نقش مرشد و یار قدیمی فرانک گریلو را بر عهده خواهد داشت. جدا از هیجان‌انگیز بودن تماشای همکاری مل گیبسون با فرانک گریلو، خبر خوب برای طرفداران ژانر فیلم‌های اکشن این است که جو کارنهان نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید را بر عهده دارد. از فیلم‌های معروفی که جو کارنهان در ژانر اکشن کارگردانی کرده است می‌توان به Smokin' Aces (آس‌های دودی)، The A-Team (تیم آ) و The Grey (خاکستری) اشاره داشت. جو کارنهان و فرانک گریلو در فیلم The Grey سابقه همکاری داشته‌اند. همچنین احتمال سپردن کارگردانی فیلم The Raid (یورش) که بازسازی فیلم The Raid: Redemption (یورش: رستگاری) خواهد بود، به این کارگردان آمریکایی وجود دارد و در این فیلم نیز قرار است فرانک گریلو نقشی را بر عهده داشته باشد.

فرانک گریلو قرار است در فیلم Boss Level نقش سرباز نیروی ویژه بازنشسته‌ای را ایفا کند که در حلقه زمانی گیر می‌افتد و این اتفاق دائماً تکرار شده و هر مرتبه به مرگ وی می‌انجامد  

هنوز مشخص نیست کدام استودیو اکران فیلم Boss Level را بر عهده خواهد داشت، اما اکنون با مشخص شدن تیم کاری این پروژه، مطمئناً استودیوها به سراغ سازندگان خواهند آمد. داستان این فیلم آنچنان جدید و متفاوت نیست و در فیلم‌های Groundhog Day (روز گراندهاگ) که بیل مورای بازیگر آن بود نیز تقریباً با چنین داستانی رو‌به‌رو بودیم. فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) داگ لیمان نیز داستانی کم‌وبیش یکسان با فیلم آتی جو کارنهان داشت و البته همین اواخر هم فیلم ترسناک Happy Death Day (روز مرگت مبارک) چنین چرخه زمانی را روایت می‌کرد. باید منتظر ماند و دید فیلم جو کارنهان چه چیزهای جدیدی برای عرضه به مخاطبان دارد.

گفتنی است آخرین فیلمی که از مل گیبسون در مقام کارگردان روی پرده سینما اکران شد، درام ضدجنگ و زندگینامه‌ای Hacksaw Ridge (هکسا ریج) بود. اندرو نایت، رابرت شنکن و رندل والاس نویسندگان این فیلم بودند و از بازیگرانی که در آخرین ساخته مل گیبسون حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند می‌توان به نام‌هایی همچون اندرو گارفیلد، وینس وان، سم ورثینگتون، لوک بریسی، هوگو ویوینگ، رایان کر، ترزا پالمر، ریچارد پایروس و ریچل گریفیتس اشاره داشت. فیلم Hacksaw Ridge با بودجه ساخت ۴۰ میلیون دلاری، نزدیک ۱۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده