نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

پوستر و ویدیو جدیدی از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC پوستر و ویدیوی جدیدی از فصل پنجم سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) را منتشر کردند.

بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه ABC اخیرا اولین تیزر تریلر فصل پنجم سریال Agents of SHIELD را منتشر کرده‌اند. حال این دو کمپانی ویدیوی جدیدی از فصل پنجم این سریال را منتشر کردند که در آن بخش کوتاهی از قسمت آغازین فصل پنجم سریال نمایش داده می‌شود. در این ویدیو، شاهد فرار ایجنت کولسن به‌همراه یو یو، مک، ایجنت می و جما سیمونز از یک موجود بیگانه هستیم که احتمالا از نژاد بورود (Brood) است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، مارول و ABC پوستر جدیدی از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD را نیز منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون دیزی ملقب به کواک، مک، ایجنت کولسن به‌همراه یو یو، مک، ایجنت می، جما سیمونز و فیتز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Agents of SHIELD Season 5 Poster

تاکنون بازگشت کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و نیک بلاد در نقش لنس هانتر، در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تایید و اعلام شده است. همچنین جف وارد در نقش دیک، ایو هارلو در نقش تس، کوی استوارت در نقش فلینت و پروییت تیلور وینس در نقش گریل، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش هفتگی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD از تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) از شبکه ABC آغاز خواهد شد. علاوه بر این، مارول تایید کرد که قرار است دو قسمت ابتدایی فصل پنجم این سریال در این تاریخ به روی آنتن برود. کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده