نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

یوبیسافت اوایل سال ۲۰۱۸ استودیو جدیدی در برلین تاسیس می‌کند

کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی یک استودیوی جدید در شهر برلین تاسیس می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت از آغاز به کار استودیوی جدیدی در اوایل سال ۲۰۱۸ در شهر برلین، پایتخت کشور آلمان خبر داد و اعلام کرد که مشارکت در توسعه و ساخت بازی Far Cry 5 اولین پروژه‌ی این استودیوی جدید خواهد بود.  

بازی Far Cry 5 به مانند نسخه‌های قبلی این مجموعه یک شوتر اول-شخص دنیای‌باز است، اما این بار در غرب وحشی مدرن جریان دارد. در این بازی کنترل یک معاون کلانتر در منطقه هوپ کانتی واقع در ایالت مونتانا به کاربران محول می‌شود که درگیر یک نزاع خشونت‌آمیز با گروهی به نام Eden’s Gate است. از ویژگی‌های جدید بازی Far Cry 5 می‌توان به امکان ساخت پرو‌تا‌گونیست و تعیین جنسیت و قومیت او اشاره کرد که تاثیر این موارد در داستان بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند در بازی از وسایل نقلیه مختلف مثل اتومبیل، قایق و حتی هواپیما استفاده کنند.

استودیو برلین یوبیسافت به جای شرکت مادر خود به شرکت بلو بایت گزارش خواهد داد که از شرکت‌های فرعی Ubisoft است و آن را بیشتر به خاطر کار روی بازی‌هایی نظیر بازی For Honor، بازی در حال توسعه‌ی Skull & Bones و بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege می‌شناسیم. همچنین استودیو برلین یوبی‌سافت کار خود را با تیمی متشکل از ۵۰ نفر آغاز خواهد کرد و ایستوان تاینای (Istvan Tajnay)، مدیر اجرایی سابق شرکت بلو بایت، رهبری آن را بر عهده خواهد داشت.

مطمئنا این اولین استودیویی نیست که ناشر فرانسوی تاسیس می‌کند و در اوایل سال جاری کمپانی یوبی‌سافت از آغاز به کار یک استودیوی جدید در استکهلم، پایتخت کشور سوئد با تمرکز بر توسعه بازی‌هایی با کیفیت ساخت AAA برای پلتفرم‌های مختلف خبر داده بود.

در حال حاضر تاریخ دقیق شروع فعالیت استودیو Ubisoft Berlin مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این استودیو اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز به کار می‌کند. بازی Far Cry 5 نیز در تاریخ هشتم اسفندماه ۱۳۹۶ (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده