نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ انتشار احتمالی اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War مشخص شد

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار تقریبی و احتمالی اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) مشخص شده است.

در تابستان امسال، کمپانی مارول استودیو (Marvel Studios) اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را یک بار در پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 و یک بار در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما این تریلر توسط طرفداران فاش شده است. روز گذشته هم یکی از کاربران وب‌سایت ردیت تصاویر جدید و با کیفیت بالایی از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را فاش کرد. به نظر می‌رسد که مارول (Marvel) تصمیم دارد به‌زودی اولین تریلر این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ را منتشر کند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار تقریبی و احتمالی اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War فاش شده است. جرمی کنراد، خبرنگار و عضو سابق وب‌سایت IGN، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود گفت نباید انتظار داشته باشیم که اولین تریلر این فیلم هفته آینده و همزمان با اکران انیمیشن Coco (کوکو) در روز شکرگزاری منتشر شود. او در ادامه اضافه کرد که در این ماه خبری از تریلر این فیلم نخواهد بود، اما ظاهرا مارول اوایل ماه دسامبر را برای انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War در نظر گرفته است. همچنین او در جواب یک شخص دیگر گفت که این تریلر احتمالا در تاریخ ۴ دسامبر امسال (۱۳ آذر) منتشر خواهد شد.

بدین ترتیب اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War قرار است پیش از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر شود، اما این تاریخ تاکنون توسط مارول یا والت دیزنی (Walt Disney) تایید یا تکذیب نشده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) اکران شود. پیش از این اولین تریلر فیلم Avengers (انتقام جویان) و فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) در ماه اکتبر سال قبل اکران خود منتشر شده بودند. با این حال، این احتمال وجود دارد که اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War همزمان با شروع پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) در تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) منتشر شود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده