نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

جزییات آپدیت‌های رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War اعلام شد

استودیو مونولیث اخیرا جزییات و زمان انتشار یک سری از محتویات رایگان بازی Middle-earth: Shadow of War را اعلام کرده است.

بازی Middle-earth: Shadow of War چندی پیش منتشر شد و همان‌طور که در اخبار بازی خواندید، توانست پرفروش‌ترین بازی آمریکا در ماه اکتبر ۲۰۱۷ شود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر و استودیو Monolith Productions، ناشر و سازنده بازی، از یک سری محتویات رایگان این اثر رونمایی کرده‌اند. البته بازی Middle-earth: Shadow of War علاوه بر این محتویات، چهار بسته الحاقی پولی نیز خواهد داشت که پیش از این رونمایی شده‌اند.

در ادامه می‌توانید تاریخ انتشار هریک از محتویات و ویژگی‌های آن‌ها را مشاهده کنید:

محتویاتی که ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) منتشر خواهند شد:

  • حالت Endless Siege: در این حالت باید از قلعه خودتان در برابر حمله نیرو‌های سائرون دفاع کنید. سائرون قصد پس گرفتن موردور را دارد و شما باید با دفاع از قلعه، این اجازه را به وی ندهید.
  • ویژگی Rebellion: یک سری از ارک‌های ارتش‌تان قصد خیانت به شما و ارباب نور را دارند که باید آن‌ها را از بین ببرید.
  • Photo Mode بهبود‌یافته: بهبود Photo Mode شامل اضافه شدن یک سری فیلتر‌ها و ویژگی‌های جدید خواهد بود که باعث می‌شوند بتوانید تصاویر بهتری ثبت کنید.

محتویاتی که ۱۴ آذر (۵ دسامبر) منتشر خواهند شد:

  • Fight Pitهای آنلاین: Fight Pit‌ها امکان مبارزه ارک‌ها با یکدیگر را فراهم می‌کردند که حال در نوع آنلاین آن‌ها، می‌توانید یکی از ارک‌های خودتان را برای مبارزه با ارک یک بازیکن دیگر وارد میدان نبرد کنید. ارک پیروز یک سری پاداش‌ها و جوایز باارزش دریافت خواهد کرد.

محتویاتی که ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) منتشر خواهند شد:

  • درجه سختی Brutal: این درجه سختی حتی از درجه Nemesis هم دشوار‌تر خواهد بود و کم‌ترین شانس مجددی به گیمر می‌دهد.

علاوه بر این، اولین بسته الحاقی پولی ساخته مونولیث یعنی The Slaughter Tribe Nemesis نیز در تاریخ ۳۰ آبان منتشر خواهد شد. این بسته گروه جدیدی از ارک‌ها را با نام Slaughter Tribe به بازی اضافه خواهد کرد که بسیار خشن و وحشی بوده و به شکلی غافلگیر‌کننده به سمت گیمر حمله خواهند کرد. این بسته همچنین یک سری مراحل، یک قلعه و تعداد زیادی ارک Legendary و Epic جدید به بازی اضافه خواهد کرد. دومین بسته پولی نیز The Outlaw Tribe Nemesis نام دارد که ۲۱ آذر منتشر خواهد شد و ارک‌های گروه Outlaw Tribe را به بازی اضافه خواهد کرد. این بسته‌ها را می‌توانید با خرید سیزن پس ۴۰ دلاری بازی دریافت کنید اما محتویات رایگان بازی که به آن‌ها اشاره کردیم، برای تمامی کاربران در دسترس خواهند بود.

بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از آثار موفق چند وقت اخیر بود که در بررسی زومجی هم نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده