نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

شخصیت مویرا بازی Overwatch به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

شخصیت مویرا بازی Overwatch که از چندی پیش در سرور تست بازی قابل استفاده بود، حال به صورت رسمی در دسترس کاربران بازی قرار گرفته است.

چندی پیش و در جریان بلیزکان 2017، کمپانی بلیزارد از شخصیت جدیدی برای بازی Overwatch با نام مویرا رونمایی کرد؛ قهرمانی که هم قادر به احیای سلامتی نیرو‌های خودی است و هم توانایی‌های خوبی در زمینه ضربه زدن به دشمنان دارد. این شخصیت از چندی پیش روی سرور‌های تست نسخه پی‌سی بازی در دسترس بود و کاربران می‌توانستند بازی را با وی تجربه کنند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بلیزارد این کاراکتر را به صورت رسمی و عمومی نیز در دسترس قرار داده و کاربران بازی اورواچ روی تمامی پلتفرم‌ها از این پس می‌توانند شخصیت مویرا را نیز انتخاب کنند.

مویرا بیست و ششمین قهرمان بازی Overwatch به شمار می‌رود و برای آشنایی بیش‌تر با وی و قابلیت‌هایش، می‌توانید به خبر معرفی این کاراکتر مراجعه کنید. یکی از قابلیت‌های این قهرمان Biotic Grasp است که با آن هم می‌توانید سلامتی دوستان خودتان را احیا کنید و هم اینکه به دشمنان آسیب وارد کنید.

بازی Overwatch از امروز به مدت سه روز به صورت رایگان در دسترس است و در این مدت می‌توانید بیش‌تر با ساخته Blizzard آشنا شوید و در صورتی که به آن علاقه داشتید، بازی را خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده