نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

فروش بازی Dead by Daylight از مرز 3 میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی Starbreeze از فروش بیش از ۳ میلیون نسخه از بازی Dead by Daylight در تمامی پلتفرم‌ها خبر دادند.

کمپانی استاربریز و استودیو Behaviour Interactive اعلام کردند که امروز بازی Dead by Daylight را به طور رسمی در مناطق آسیایی هنگ کنگ، تایوان، کره، سنگاپور، اندونزی، تایلند و مالزی منتشر کرده‌اند و عملکرد این بازی چندنفره و ترسناک در زمینه‌ی فروش از زمان انتشار آن بسیار خوب بوده است.

بازی Dead by Daylight در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۵ برای پی‌سی منتشر شد و پس از آن در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۶ به دو کنسول PS4 و Xbox One راه یافت و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروش این بازی از زمان انتشار تاکنون از مرز ۳ میلیون نسخه در هر سه پلتفرم عبور کرده است.

بازی Dead by Daylight یک بازی چندنفره ترسناک است که به صورت چهار در برابر یک انجام می‌یابد. یکی از کاربران در یک سو نقش قاتل و شخصیت منفی را بازی می‌کند و در سو دیگر چهار کاربر دیگر در نقش بازماندگان ایفای نقش می‌کنند و باید تمام تلاش خود را برای فرار از دست قاتل انجام دهند. از آنجایی که بازماندگان برای اطلاع از محیط پیرامون و میدان دید وسیع‌تر بازی را در حالت سوم شخص انجام می‌دهند در آن سو شخصیت قاتل بازی را در حالت و زاویه دید اول شخص انجام می‌دهد تا تمرکز بیشتری برای کشتن بازماندگان داشته باشد.

هدف بازماندگان فرار از منطقه است و شاید این امر آسان به نظر می‌رسد اما با تجربه مجدد، هر بار ناحیه و منطقه این بازی تغییر می‌کند و فرار دشوارتر می‌شود. بازماندگان این توانایی را دارند که با کمک و همکاری دوستان خود از ناحیه فرار کنند یا بالعکس می‌توانند خودخواهانه عمل کنند و تنهایی این کار را انجام دهند و به دوستان خود خیانت کنند. هر کدام از مراحل و مناطق بازی به صورت خودکار طراحی می‌شود و با هربار آغاز کردن بازی، خودتان را  در نقطه متفاوتی از محوطه خواهید یافت.

اوایل آبان‌ماه استودیو بیهِیویر اینتراکتیو شخصیت فردی کروگر را در قالب یک بسته الحاقی در دسترس کاربران قرار داد و در شهریورماه نیز کاراکتر منفی مجموعه کشتار با اره برقی در تگزاس یعنی لدرفیس به جمع کاراکتر‌های بازی اضافه شد.

در حال حاضر بازی Dead by Daylight در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی به صفحه‌ی اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده