نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ شروع فصل جدید بخش رنک بازی Dota 2 مشخص شد

کمپانی ولو با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی در توییتر اعلام کرد که فصل جدید بخش Rank بازی Dota 2 در تاریخ یکم آذرماه آغاز خواهد شد.

مدتی قبل کمپانی ولو با انتشار بروزرسانی Dueling Fates ویژگی‌های جدید بسیاری را همراه با تغییرات گسترده برای بازی Dota 2 به ارمغان آورد. یکی از این تغییرات مربوط به سیستم بخش رنک بازی بود که کارایی سیستم ام‌ام‌آر (Match Making Rating) را هدف قرار داده و آن را به سیستم فصلی شش ماهه تغییر ‌داد. ولو در زمان انتشار بروزرسانی نسخه 7.07 بازی اعلام کرد که این سیستم به منظور آگاهی و آماده‌شدن تمامی بازیکنان از دو هفته دیگر کار خود را آغاز می‌کند و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، این کمپانی از شروع فصل جدید آن در تاریخ یکم آذرماه (۲۲ نوامبر) خبر داده است.

ِDota 2

سیستم فصلی ۶ ماهه به منظور بهبود تجربه‌ی بازیکنان طراحی شده است و در آن بازیکنان در طول هر فصل بر اساس مهارت‌ها و کیفیت بازی‌ خود مدال کسب می‌کنند. در مجموع هفت مدال وجود خواهد داشت که هر یک از آنها نیز به پنج ستاره تقسیم می‌شوند با کسب این ستاره‌ها می‌توان به مدال‌های بعدی ارتقا یافت. در هر فصل مدال فعلی و مدال فصل قبلی شما پیش از بازی برای تیم قابل مشاهده است و در آغاز هر فصل ام‌ام‌آر بازیکنان ریست می‌شود ولی تاریخچه‌ی ام‌ام‌آر آنها در پروفایلشان ثبت خواهد شد که می‌توان آن را انتخاب و در معرض نمایش قرار داد.

از دیگر اخبار مربوط به بازی Dota 2 می‌توان به انتشار باکس جدید Treasure of the Venerable One اشاره کرد که شامل ۹ ست با شانس دریافت معمول و یک ست با شانس دریافت Rare است و می‌توان آن را از فروشگاه بازی با قیمت ۲.۵ دلار خریداری کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص سیستم جدید بخش رنک بازی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده