// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

عملکرد بهتر بازی‌ Star Wars Battlefront 2 روی پی سی با درایور جدید انویدیا

کمپانی انویدیا برای بهبود عملکرد بازی‌های Destiny 2  Injustice 2 و Star Wars Battlefront 2 روی پی سی، درایور جدیدی را برای کارت‌های گرافیکی Geforce منتشر کرد.

در حالی که اخیرا بازی‌های پرطرفدار و محبوب زیادی برای پلتفرم پی سی منتشر شده است، کمپانی انویدیا درایور جدیدی را برای کارت‌های گرافیکی Geforce منتشر کرده است. نسخه ۳۸۸.۳۱ روز گذشته در اختیار دارندگان کارت‌های گرافیکی Geforce قرار گرفته است و طی نتایجی که کمپانی انویدیا منتشر کرده است، بازیکنان پس از نصب این نسخه با بهبود عملکرد قابل توجهی در نرخ فریم بازی‌ تازه عرضه شده Star Wars Battlefront 2 و همچنین بازی‌های Destiny 2 و Injustice 2 مواجه خواهند شد که در ادامه نتایج به‌دست‌ ‌‌‌آمده در بازی‌های ذکر شده پس از نصب درایور ۳۸۸.۳۱ که توسط کمپانی انویدیا منتشر شده است بررسی می‌کنیم.

کمپانی انویدیا بازی Star Wars Battlefront 2 را روی سیستمی با مشخصات پردازنده مرکزی Intel Core i7-6700K و حافظه Ram با ظرفیت ۱۶ گیگابایت بررسی کرده است که طبق اعلام آنها نتایج زیر از بخش کمپین بازی بدست آمده است:

عملکرد بازی Star Wars Battlefront II نسخه پی سی

کارت گرافیکتنظیمات گرافیکی بازینرخ فریم
GTX 1060رزولوشن 1080p و تنظیمات High۷۲ فریم بر ثانیه
GTX 1070رزولوشن 1440p و تنظیمات High۶۶ فریم بر ثانیه
GTX 1080 Tiرزولوشن 4K و تنظیمات High۵۵ فریم بر ثانیه

اما چند روز پیش بازی Injustice 2 پس از شش ماه از عرضه آن برای کنسول‌ها، برای پی سی نیز منتشر شد تا کاربران این پلتفرم نیز بتوانند این بازی تحسین شده در سبک مبارزه‌ای با محوریت شخصیت‌های دنیای دی سی را تجربه کنند. بنابراین طبق اعلام کمپانی انویدیا، کاربران این بازی پس از نصب درایور ۳۸۸.۳۱ عملکرد به شدت روان‌تر و پایدار‌تری را روی نرخ فریم ۶۰ خواهند داشت. همانطور که می‌دانید پایدار بودن نرخ فریم به شدت برای بازی‌های سبک مبارز‌ه‌ای مورد نیاز است تا بازیکنان بتوانند تمرکز بیشتری روی انجام فنون و حرکات مختلف داشته باشند.

اما در مورد بازی Destiny 2، کمپانی NVIDIA بررسی و آزمایش‌های مختلفی را با استفاده از درایور ۳۸۸.۳۱ انجام داده و آن را با نسخه قبلی ۳۸۸.۱۳ مقایسه کرده است. انویدیا بررسی‌های خود را با کارت‌های گرافیکی سری ۱۰ خود روی سیستمی با پردازنده مرکزی Intel Core i7-7820X و حافظه Ram با ظرفیت ۱۶ گیگابایت و در دو رزولوشن 1440p و 4K انجام داده است که به شرح زیر است:

عملکرد بازی Destiny 2 روی پی سی (رزولوشن 1440p و تنظیمات گرافیکی Max)

کارت گرافیکنرخ فریم بازی با درایور قبلی ۳۸۸.۱۳نرخ فریم بازی با درایور جدید ۳۸۸.۳۱
GTX 1080 Ti۹۱.۲ فریم بر ثانیه۱۳۲.۴ فریم بر ثانیه
GTX 1080۷۵.۸ فریم بر ثانیه۱۰۵.۹ فریم بر ثانیه
GTX 1070 Ti۷۲.۳ فریم بر ثانیه۹۳.۸ فریم بر ثانیه
GTX 1060 6GB ۴۵.۴ فریم بر ثانیه۶۲.۴ فریم بر ثانیه

عملکرد بازی Destiny 2 روی پی سی (رزولوشن 4K و تنظیمات گرافیکی Max)

کارت گرافیکنرخ فریم بازی با درایور قبلی ۳۸۸.۱۳نرخ فریم بازی با درایور جدید ۳۸۸.۳۱
GTX 1080 Ti SLI۷۰.۲ فریم بر ثانیه۹۹ فریم بر ثانیه
GTX 1080 Ti۴۸ فریم بر ثانیه۷۳.۳ فریم بر ثانیه
GTX 1080۳۹.۸ فریم بر ثانیه۵۸.۴ فریم بر ثانیه
GTX 1070 Ti ۳۵.۲ فریم بر ثانیه۵۱.۳ فریم بر ثانیه

همانطور که مشاهده می‌کنید، تفاوت آشکاری در عملکرد و نرخ فریم بازی‌های فوق پس از نصب درایور جدید ۳۸۸.۳۱ کمپانی انویدیا برای کارت‌های گرافیکی Geforce وجود دارد. پس اگر علاقه‌مند به بازی‌های Star Wars Battlefront 2، Destiny 2 و Injustice 2 روی پلتفرم پی سی هستید فراموش نکنید که با نصب آخرین درایور عرضه شده از سوی انویدیا می‌توانید بازی‌ها را بهتر و با کیفیت بیشتر تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده