// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بسته الحاقی جدید بازی Agents of Mayhem

شخصیتی از مجموعه Saints Row به ماموران بازی Agents of Mayhem اضافه خواهد شد.

بازی Agents of Mayhem که آخرین ساخته استودیو والیشن محسوب می‌شود آن طور که انتظار می‌رفت نتوانست در زمینه فروش موفق ظاهر شود و از نظر منتقدین هم بازی متوسطی ارزیابی شد. با این همه، سازندگان به پشتیبانی از بازی ادامه دادند و به‌تازگی اعلام کردند که شخصیت کنزی کنسینگتون از بازی Saints Row قرار است در قالب بسته الحاقی و به عنوان یکی از کاراکترهای قابل بازی به Agents of Mayhem افزوده شود.

به گفته استودیو Volition، این شخصیت که با نام Safeword شناخته خواهد شد یک هکر است که در ابتدا برای پلیس فدرال کار می‌کرد، اما پس از مدتی تصمیم می‌گیرد از این کار خسته‌کننده دست بکشد و به گروه «ماموران میهم» بپیوندد. البته باید اشاره کنیم که این تنها شخصیتی نیست که از مجموعه Saints Row در این بازی مشاهده می‌شود. پیش از این کاراکتر پیرس واشینگتون از بازی Saints Row 2 نیز با نام کینگ‌پین در Agents of Mayhem قابل بازی بود.

بسته الحاقی مربوط به این کاراکتر قیمتی معادل ۵ دلار خواهد داشت که علاوه بر شخصیت Safeword، شامل پوسته‌های جدیدی برای سلاح‌ها، خودروها و خود این کاراکتر خواهد بود و ضمنا دو مرحله جدید نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Agents of Mayhem هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده