// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سرورهای اختصاصی بازی Call Of Duty: WW2 مجددا فعال شدند

پس از مشکلات فراوان سرور‌های بازی Call Of Duty: WWII و غیر فعال شدن سرور‌های اختصاصی از روز عرضه تاکنون، استودیو Sledgehammer اعلام کرد که سرور‌های اختصاصی مجددا فعال شده است.

پس از عرضه بازی Call Of Duty: WW2 در روز‌های گذشته، این بازی هم با استقبال منتقدین و طرفداران سبک تیراندازی مواجه شد و طبق معمول نسخه‌های پیشین خود به فروش فوق‌العاده‌ای دست یافت. اما این بار مشکلات فراوانی در قسمت سرور‌های بازی ایجاد شد که به تجربه بخش چند نفره این بازی ضربه زد، به حدی که بسیاری از بازیکنان قادر نبودند به سرور‌های این بازی متصل شوند. پس از این اتفاق،  استودیو Sledgehammer با انتشار بیانیه‌ای نحوه اتصال بازیکنان را به P2P تغییر داد و سرور‌های اختصاصی بازی Call Of Duty: WW2 را غیر فعال کرد. همچنین آنها به بازیکنان این بازی محبوب وعده دادند تا با انجام بروز‌رسانی‌های مختلف مشکلات سرور‌های اختصاصی را حل کنند.

اما روز گذشته استودیو Sledgehammer با انتشار خبری، عنوان کرد که با انجام تست‌ها و ‌آزمایش‌های مختلف و رفع مشکلات قبلی، سرور‌های اختصاصی بازی Call Of Duty: WW2 مجددا برای کاربران کنسول پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در سراسر دنیا فعال شده است. بنابراین کاربرانی که از طریق P2P برای انجام مسابقات به یکدیگر متصل می‌شدند، می‌توانند بخش چند نفره بازی Call Of Duty: WW2 را با کیفیت بهتری روی سرور‌های اختصاصی این بازی تجربه کنند.

البته در روز‌های اخیر که همچنان سرور‌های اختصاصی بازی Call Of Duty: WW2 غیر فعال بود، بازیکنان نمی‌توانستند از امکانات بخش Headquarters به خوبی استفاده کنند. طبق وعده استودیو Sledgehammer قرار بود بخش Headquarters به بازیکنان این امکان را بدهد که بتوانند در آن کنار هم جمع شده و کار‌هایی مثل رقابت‌های تمرینی، تمرین تیراندازی و موارد دیگر را انجام دهند اما با توجه به غیر فعال شدن سرورهای اختصاصی بازیکنان حتی نمی‌توانستند دوستان خود را به این بخش دعوت کنند و به ناچار باید به صورت تک نفره از آن استفاده می‌کردند. بنابراین با توجه به راه‌اندازی مجدد سرورهای اختصاصی بازی، در حال حاضر مشکلات بخش Headquarters نیز حل شده است و کاربران می‌توانند با دوستان خود همراه شودند.

در خبر‌های دیگری که از بازی کالاف دیوتی منتشر شده است بد نیست به بروزرسانی اخیر این بازی برای پی سی اشاره کنیم که طبق گفته سازندگان مربوط به ممنوع کردن ورود بازیکنان متخلف به سرور‌های بازی است، تا امتیازات به صورت عادلانه‌ در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. از طرف دیگر، اخیرا کمپانی اکتیویژن اعلام کرده بود که پرداخت‌های درون برنامه‌ای به زودی و پس از حل مشکلات سرور‌ها به بازی Call Of Duty: WW2 اضافه خواهد شد.

بنابراین، با توجه به رفع ایرادات سرور‌های بازی و راه‌اندازی دوباره سرور‌های اختصاصی به زودی منتظر پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Call Of Duty: WW2 باشید!


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده