نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت جدید بازی موبایل Morphite منتشر شد

کرسنت مون گیمز، آپدیت جدید و به نسبت بزرگی را برای بازی موبایل Morphite همراه با قابلیت‌های پشتیبانی از آیفون X، سرویس iCloud، بهبود در عملکرد و غیره منتشر کرد.

از انتشار بازی Morphite توسط استودیو کرسنت مون گیمز (Crescent Moon Games) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و iOS تقریبا دو ماه می‌گذرد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی به‌تازگی در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان‌ماه) منتشر شده است و زمان زیادی به انتشار این بازی روی پلتفرم اندروید نیز باقی نمانده است. با انتشار اولیه بازی روی چهار پلتفرم متفاوت، استودیو کرسنت مون گیمز حالا روی محتوا و بسته‌های اضافی برای بازی اندروید و بازی آیفون Morphite تمرکز کرده است. در این راستا یک بروزرسانی بزرگ برای نسخه آیفون این بازی منتشر شد.

بروزرسانی منتشر شده در فروشگاه اپ استور با نام «متروکه» (Abandoned)، شامل اغلب ویژگی‌های درخواست‌شده مانند پشتیبانی از سرویس آی‌‌کلاد، سازگاری با آیفون ایکس و همچنین حالتی کاملا جدید در بخش عکس‌برداری بازی است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید از مناظر خالص تصویربرداری کنید. از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به پیدا کردن و روبه‌رو شدن با معابد باستانی متروکه و فضاپیماهای رها شده به‌جهت کاوش و حتی حیات گیاهی و حیوانی جدید برای کشف و اسکن نیز اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوشایند این آپدیت به قابلیت بازی کردن مجدد هرکدام از ماموریت‌های داستانی بازی مربوط می‌شود. تمام ویژگی‌های اشاره‌شده با تعداد زیادی بهبود در بخش عملکرد و رفع باگ‌های بازی نیز همراه خواهد بود. شما همچنین می‌توانید از بخش مطالب مرتبط، معرفی این بازی موبایل فوق‌العاده را مطالعه کنید.

دانلود بازی آیفون Morphite


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده