// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل PES Club Manager

اگر علاقه‌مند به مربیگری فوتبال و سری PES هستید، بازی موبایل PES Club Manager می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های موبایل جدای از اینکه روی کنسول‌های خانگی و پی‌سی پرطرفدار هستند، روی پلتفرم موبایل نیز طرفداران خاص خود را دارند. حال در این میان عده‌ای از کاربران نیز علاقه خاصی به مربیگری در فوتبال داشته و هرسال منتظر بازی‌های مربیگری  فوتبال هستند تا بتوانند تیم رویایی خود را ساخته و هدایت کنند. حال در این میان بازی موبایل PES Club Manager وجود دارد که برپایه مربیگری بازی فوتبال که دنیایی متفاوت و جدید از مربیگری ارایه می‌دهد. در جریان بازی اندروید و آیفون PES Club Manager، می‌توانید در نقش یک مربی فوتبال ظاهر شده و کنترل تیم خود را از پایه‌ترین مراحل در دست گرفته و آن را به یکی از بهترین تیم‌های موجود تبدیل کنید.

بازی موبایل PES Club Manager

PES Club Manager یکی از بهترین بخش‌های آموزشی بازی‌های موبایل را دارد

در همین ابتدا بگویم که بازی PES Club Manager، یکی از بهترین بخش‌های آموزشی را به خود اختصاص داده است. با شروع بازی، باید مربی مورد نظر را از لیست مربی‌های بازی انتخاب کرده و شخصی‌سازی‌های مربوط در مورد نام، نام ورزشگاه و اسم تیم را انجام دهید. در ادامه زمانی که وارد بازی شدید، بازی‌های لیگ را مشاهده خواهید کرد که سیستم لیگ بازی، از لیگ‌های پایین‌رده شروع شده تا به لیگ‌های بالاتر و بهتر برسد. نکته جالب دیگر این بازی اندروید و آیفون این است که بازیکن‌های تیم شما، بر اساس تیم‌های باشگاهی موجود در همان کشور انتخاب می‌شوند. برای مثال از آن‌جایی که استقلال و پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشتند، اگر کشور خود را ایران انتخاب کنید، شاهد بازیکن‌هایی نظیر مهدی طارمی یا امید ابراهیمی هستیم. در ادامه بخش آموزشی بازی، می‌توانید از میان چند بازیکن سرشناس، یکی از بازیکن‌ها را خریداری کرده و در تیم خود قرار بدهید. هر بازیکن دارای یک سطح بندی است که در جریان آن می‌توانید تعداد ستاره‌های وی (هر چقدر ستاره‌ها بیشتر باشند، ارزش بازیکن بیشتر است) و قدرت‌اش را در بخش‌های مختلف نظیر شوت یا دربیل زدن را مشاهده کنید.

سیستم مربیگیری در طول مسابقات دست شما را برای اعمال تغییرات مختلف، باز می‌گذارد

اما اصلی‌ترین بخش یک بازی مربیگری فوتبال، تغییراتی است که می‌توانید روی تیم خود در طول بازی انجام دهید. به عبارتی هرچقدر دست شما برای اعمال تغییرات بازتر باشد، قطعا لذت بازی کردن بیشتر است و بازی موبایل PES Club Manager،‌در این بخش به خوبی عمل کرده است. زمانی که وارد بازی می‌شوید، دو استایل بصری برای شما در نظر گرفته شده است. اولین استایل، جلوه بصری دو بعدی است که در واقع بازی حالت Mini Map را به خود گرفته و می‌توانید تغییرات نظیر عوض کردن بازیکنان تیم را اعمال کرده یا عملکرد بازیکنان تیم خود را مشاهده کنید. اما اصلی‌ترین استایل همان جلوه بصری سه بعدی است که در جریان آن می‌توانید تیم خود را تهاجی یا تدافعی بچینید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که بازیکنان تیم شما از پاس‌های بلند استفاده کرده یا به واسطه‌ی پاس‌های کوتاه تیم را پیش ببرند. در سمت راست تصویر نیز یک نوار تعبیه شده که می‌توانید مقدار حمله کردن یا دفاع کردن تیم خود را تعیین کنید.

بازی موبایل PES Club Manager

جدای از تمامی این موارد، در بازی اندروید و آیفون PES Club Manager قابلیت خرید و فروش بازیکن نیز برای شما فراهم است که می‌توانید بازیکن‌هایی با سطح‌های قدرت متفاوت را خریداری کنید. هرچقدر اعتبار و قدرت تیم شما بیشتر باشد، بازیکن‌های بهتری برای شما به نمایش در می‌آیند و از طرفی جدای از لیگ اصلی، می‌توانید در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز شرکت کرده و مقام‌های مختلفی را کسب کنید. تمام این موارد باعث بالا رفتن تجربه شما در امر مربیگری و از طرفی قدرت بازیکن‌هایتان می‌شود. آخرین مورد که شدیدا باید آن را به یاد داشته باشید، این است که به سلامت و انرژی بازیکنان خود اهمیت دهید. با تهیه کردن پک‌های انرژی و استراحت دادن به بازیکن‌های خسته، می‌توانید نوار انرژی آن‌ها را بهبود بخشیده یا با شرکت دادن‌اشان در تمرین‌های مختلف، قدرت بازیکنان را افزایش دهید. در انتها بازی موبایل PES Club Manager تجربه‌ای است قابل قبول و هیجان انگیز از مربیگری فوتبال که جدای از گیم‌پلی کامل، گرافیکی درخور بازی‌های موبایل را نیز ارائه می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون PES Club Manager


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده