نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار بسته الحاقی A Walk in the Park بازی The Surge مشخص شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو دک 13 تاریخ انتشار بسته الحاقی A Walk in the Park بازی The Surge را اعلام کردند.

ماه گذشته ناشر و توسعه‌دهنده‌ی بازی The Surge از انتشار بسته الحاقی A Walk in the Park بازی در ماه دسامبر خبر دادند، ولی تاریخ انتشار دقیق این بسته مشخص نبود. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو دک 13 با انتشار یک تریلر جدید اعلام کردند که این محتوا در تاریخ چهاردهم آذرماه (۵ دسامبر) برای کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس خواهد بود.

این بسته الحاقی محیط جدیدی را با حال‌و‌هوای پارک به بازی اضافه می‌کند که نسبت به محیط قبلی بازی بزرگ‌تر و رنگارنگ‌تر است، ولی باز با این حال خطرات زیادی را در خود جای داده است. وقایع محتوای جدید در CREO World اتفاق می‌افتد که در واقع پارکی است که توسط کمپانی CREO برای اعضای آن ساخته شده است. متاسفانه در حال حاضر پارک یاد شده آنطور که باید، مکان مفرحی به نظر نمی‌رسد؛ از آنجا که اتفاقاتی برای تیم نجات آن رخ داده است، تمامی آنها دیوانه شده‌اند و در آن سو ربات‌هایی به چشم می‌خورند که برای از بین بردن هر چیزی آماده هستند.

این بسته همچنین دشمنان و باس تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند که در کنار شانزده سلاح و زره جدید، تجربه‌ی جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازی The Surge در حال حاضر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

بازی The Surge در زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید. جدیدترین تریلر مربوط به DLC جدید بازی را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنیدتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده