نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

نام رسمی فیلم Fantastic Beasts 2 اعلام شد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) با انتشار ویدیویی، از نام رسمی فیلم Fantastic Beasts 2 (جانوران شگفت‌انگیز ۲) رونمایی کرد.

روز گذشته کمپانی برادران وارنر تصویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts 2 را منتشر و اعلام کرد که امروز منتظر خبر مهمی از این فیلم باشید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی نام و عنوان رسمی دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) را رسما تایید و اعلام کرده است. برادران وارنر با انتشار ویدیویی کوتاه در صفحه رسمی این فیلم در توییتر اعلام کرد که جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) نام رسمی این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار پاییز سال ۲۰۱۸ است. همچنین برادران وارنر اولین تصویر رسمی از بازیگران این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصویر از شخصیت‌های اصلی این فیلم از جمله گریندل والد با بازی جانی دپ و دامبلدور جوان با بازی جود لاو، هستیم.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. اتفاقات فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در شهر پاریس رخ خواهد داد


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده