نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

پوستر جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

کمپانی لوکاس فیلم و والت دیزنی پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرده‌اند.

اخیرا کمپانی IMAX پوستر جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi را برای تبلیغ این فیلم در سینماهای خود منتشر کرده است. حال نوبت به دالبی سینما (Dolby Cinema) رسیده تا پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کند. این پوستر برای تبلیغ فیلم Star Wars: The Last Jedi در سینماهای کمپانی دالبی سینما منتشر شده است که ظاهر نسبتا متفاوتی نسبت به پوسترهای گذشته این فیلم دارد. با این حال، تم اصلی این پوستر نیز مانند پوسترهای گذشته، رنگ قرمز است و بار دیگر شاهد نگاه غم‌انگیز و ناامیدانه لوک اسکای واکر هستیم.

مانند پوسترهای گذشته، ری و کایلو رن بخش مهمی از این پوستر را تشکیل می‌دهند و دیگر شخصیت‌های اصلی و مهم فیلم از جمله پرنسس لیا، پو دامرون، فین و چوباکا نیز قابل مشاهده هستند. همچنین در بخش دیگری از پوستر شاهد نبرد نیروهای فرقه اول و نیروهای مقاومت در سیاره کریت (Crait) هستیم که در آن جنگنده‌های X-Wing در حال مبارزه با جنگنده‌های Tie Fighter هستند. همچنین اگر کمی در این پوستر دقت کنید، شاهد مبارزه لوک اسکای‌واکر با ری در سیاره Ahch-To هستیم که احتمالا بخشی از تمرین ری توسط لوک است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:
Star Wars: The Last Jedi Poster

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. علاوه بر این، هفته گذشته کمپانی Lucasfilm و Walt Disney ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده