// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

سرورهای بازی Marvel Heroes غیر فعال می‌شوند

استودیو مارول اعلام کرد که به‌زودی سرور‌های بازی اکشن و رایگان Marvel Heroes از دسترس خارج می‌شود.

بازی Marvel Heroes گویا به روز‌های پایانی خود نزدیک شده است. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Marvel اعلام کرد که همکاری خود را با استودیو گازیلیون (Gazillion) به پایان رسانده‌ است و در نتیجه، سرور‌های بازی غیر‌فعال می‌شوند.

مارول در بیانیه‌ای که با سایت گیم‌اسپات در میان گذاشت، گفت:

با عرض تاسف به طرفداران بازی Marvel Heroes باید اعلام کنیم که رابطه کاری خود را با استودیو گازیلیون به پایان رسانده‌ایم و سرور‌های بازی Marvel Heroes از دسترس خارج می‌شوند. ما از تمامی بازیکنانی که طی این چند سال ما را یاری کرده‌اند و انجمن‌های این بازی را تشکیل داده‌اند، سپاسگزار هستیم. اطلاعات بیشتر را در رابطه با زمان دقیق این اتفاق و دیگر موارد با مخاطبان در میان خواهیم گذاشت.

در ابتدا نسخه پی سی این بازی در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد و پس از آن در سال ۲۰۱۷ نسخه کنسولی آن یعنی Omega برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شد. هنوز به طور دقیق زمان غیرفعال شدن سرور‌های بازی مشخص نشده‌ است.

سازندگان هیچ اطلاعاتی از دلیل این تصمیم‌شان در رابطه با غیرفعال کردن سرور‌های این بازی چندنفره، منتشر نکرده‌اند. وب‌سایت کوتاکو در مرحله اول این خبر را منتشر کرد و اعلام کرد که اخیرا استودیو گازیلیون در مورد اطلاعات و بروزرسانی‌های این بازی سکوت اختیار کرده است. یکی پرسنل در این باره به سایت کوتاکو گفت که به وی و برخی از همکاران‌اش ابلاغ شده است که هفته جاری به محل کار مراجعه نکنند. در این راستا به نظر می‌رسد که مدت زمان زیادی است که تصمیم یاد شده گرفته شده است.

بازی Marvel Heroes یک اثر نقش‌آفرینی و اکشن است که با سبک‌ و سیاق بازی Diablo توسعه یافته است و به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play در دسترس کاربران قرار گرفته بود. شخصیت‌های زیادی از دنیای مارول در این بازی حضور دارند و کاربران می‌توانستند از گروه Avengers یا Guardians of the Galaxy کاراکتر‌های خود را انتخاب کنند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده