نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

تام کروز هم به لیست بازیگران احتمالی فیلم تارانتینو پیوست

فیلم جدید کوئنتین تارانتینو اتفاقات سال ۱۹۶۹ میلادی را به تصویر خواهد کشید و حال به لیست بازیگران احتمالی این فیلم، نام تام کروز نیز اضافه شده است.

تام کروز، هنرپیشه و تهیه‌کننده معروف آمریکایی، برای حضور در جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو که قرار است سال ۱۹۶۹ میلادی و اتفاقات آن زمان و فرهنگ مرسوم آن دوره را به تصویر بکشد، مذاکراتی با سازندگان داشته است. همان‌طور که در خبرهای پیشین مربوط به نهمین ساخته کوئنتین تارانتینو خواندید، این کارگردان بزرگ سینما این روزها به دنبال پیدا کردن استودیویی است که بتواند خواسته‌های وی را برای ساخت فیلم جدیدش تأمین کند. طبق گزارشی که چندی پیش سایت ددلاین منتشر کرده بود، پس از اعلام قطع همکاری کوئنتین تارانتینو با کمپانی واینستین (The Weinstein Company) به دلیل رسوایی‌های اخلاقی هاروی و باب واینستین، فیلمنامه فیلم جدید به تمامی استودیوهای بزرگ فیلمسازی به‌جز استودیو دیزنی که با فیلم‌های درجه سنی R سروکار ندارد، ارسال شده است. کوئنتین تارانتینو برای شخصیت‌های فیلم جدیدش به دنبال نام‌های بزرگی است و امیدوار است بتواند ستارگانی همچون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، جنیفر لارنس و رفیق دیرینه‌اش ساموئل ال. جکسون را گرد هم آورد. حال به این لیست باید نام تام کروز دوست‌داشتنی را نیز اضافه کنیم.

طبق گزارش جدید سایت Deadline، فیلم جدید تارانتینو دو نقش اصلی خواهد داشت و یکی از این دو نقش برای تام کروز در نظر گرفته شده است. احتمالاً نقش دیگر نیز به لئوناردو دی‌کاپریو یا برد پیت خواهد رسید. البته هنوز نمی‌توان با قطعیت از این موضوع سخن گفت و شاید در خوشبینانه‌ترین حالت شاهد حضور هر سه این بازیگران سرشناس در کنار یکدیگر باشیم و مطمئناً در صورت تأیید این خبر، طرفداران بسیار هیجان‌زده خواهند شد. از زمان ساخت فیلم Reservoir Dogs (سگ‌های انباری) تا آخرین ساخته تارانتینو، یعنی فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز)، این کارگردان صاحب سبک نشان داده است که مشکلی با داشتن کلی بازیگر بزرگ در فیلم‌هایش ندارد و به‌خوبی می‌تواند مدیریت چندین بازیگر بزرگ در یک فیلم را بر عهده داشته باشد.   

Tarantino

تام کروز چند وقت پیش فیلم The Mummy (مومیایی) را روی پرده داشت. این فیلم اولین فیلم دنیای تاریک (Dark Universe) استودیو یونیورسال (Universal) بود که البته به هیچ عنوان به مذاق منتقدان و تماشاچیان خوش نیامد؛ هرچند فیلم The Mummy در گیشه بد عمل نکرد و فروشی ۴۱۰ میلیون دلاری داشت. این روزها تام کروز درگیر دنباله‌های دو فیلم Mission: Impossible (مأموریت غیرممکن) و Top Gun (تاپ گان) است و چندان وقت خالی ندارد، اما خب نام کوئنتین تارانتینو مطمئناً برای هر بازیگری وسوسه‌کننده خواهد بود و بعید است در صورت داشتن پیشنهاد جدی از طرف تارانتینو، تام کروز قید بازی در فیلم جدید این کارگردان را بزند. جان تراولتا در اولین همکاری خود با کوئنتین تارانتینو توانست نقش فوق‌العاده وینست وگا را به چنگ آورد و شاید تام کروز نیز در اولین همکاری خود با این کارگردان چنین سرنوشتی در انتظارش باشد؛ مخصوصاً در چند سال اخیر که دیگر نقش‌آفرینی‌های متفاوت و زیبای روزهای قدیم این بازیگر را شاهد نبودیم.

در کنار تام کروز که از گزینه‌های اصلی بازی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود، بازیگر دیگری که تارانتینو توجه ویژه‌ای به او دارد کسی نیست جز مارگو رابی. تارانتینو مارگو رابی را برای ایفای نقش شارون تِیت، همسر رومن پولانسکی در نظر گرفته است

در کنار تام کروز که از گزینه‌های اصلی بازی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود، بازیگر دیگری که تارانتینو توجه ویژه‌ای به او دارد کسی نیست جز مارگو رابی. تارانتینو مارگو رابی را برای ایفای نقش شارون تِیت، همسر رومن پولانسکی در نظر گرفته است. شارون تیت به همراه ۹ نفر دیگر قربانی تصمیمات وحشیانه چارلز منسون و خانواده‌اش شدند. همسر رومن پولانسکی در زمان قتل باردار بود. گزارش‌ها حکایت از این موضوع دارند که مارگو رابی و کوئنتین تارانتینو ملاقاتی داشته‌اند و صحبت‌هایی نیز بر سر نقش مورد نظر صورت گرفته است، اما درگیر بودن مارگو رابی در دو پروژه Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) و I, Tonya (من تونیا هستم)، شاید فرصت همکاری این بازیگر با کوئنتین تارانتینو را فراهم نکند. انتظار می‌رود از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی کار فیلمبرداری نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو آغاز شود و اگر استودیوی پخش‌کننده فیلم نیز به‌زودی مشخص شود، آن زمان می‌توان سال ۲۰۱۹ را سال اکران ساخته جدید تارانتینو در نظر گرفت. در این صورت باید منتظر اخبار آتی بمانیم که آیا نقش شخصیت شارون تیت به مارگو رابی می‌رسد یا خیر.

آخرین فیلمی که از کوئنتین تارانتینو به روی پرده سینما رفت، فیلم کمدی سیاه و وسترنِ خشونت‌آمیز The Hateful Eight محصول سال ۲۰۱۵ بود. در این فیلم بازیگرانی همچون ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، والتون گوگینس، دمیان بیچیر، تیم راث و مایکل مدسن به ایفای نقش پرداختند. فیلم The Hateful Eight نیز همچون دیگر ساخته‌های کوئنتین تارانتینو با تحسین فراوان منتقدین همراه بود و با بودجه ساخت ۵۰ میلیون دلاری، در گیشه نزدیک ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشت.

آخرین نقش‌آفرینی تام کروز روی پرده سینما هم مربوط به فیلم American Made (ساخت آمریکا) داگ لیمان می‌شود. این فیلم با استقبال نسبتاً خوبی از طرف منتقدین همراه شد و توانست با بودجه ۵۰ میلیون دلاری، نزدیک ۱۳۲ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد. در این فیلم جنایی بازیگرانی همچون سارا رایت، الژاندرو اددا، موسکاریو ماجیا، کلب لندری جونز و جسی پلمونز حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.  

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده