// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

نسخه Early Access بازی Wild West Online منتشر شد

بازی Wild West Online که در سبک و سیاق Red Dead Redemption توسعه یافته است، به شکل Early Access برای پی‌سی منتشر شد.

بازی Wild West Online که در سبک MMO و برای پی سی طراحی شده است، شباهت بسیار زیادی به بازی Red Dead Redemption کمپانی راک‌استار (Rockstar) دارد. بازی مذکور طی چند ماه اخیر در حال گذراندن فاز آزمایشی خود بود. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که بازی وارد فاز «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) شده است و کاربران می‌توانند برای خریداری کردن آن اقدام کنند.

نسخه Early Access بازی Wild West Online شامل برخی از محتویات انتخاب‌شده می‌شود که در نسخه نهایی آن جای گرفته است. از محتویات یاد شده می‌توان به رویداد‌های بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) اشاره کرد که در کنار ماموریت‌های دیگر به چشم می‌خورد. همچنین سیستم پیشرفت در نسخه ارلی اکسس بازی Wild West Online جای گرفته است. این به این معنی است کاربران می‌توانند با پیش بردن بازی کاراکتر خود را ارتقا دهند و به قابلیت‌های جدید دست پیدا کنند. برخی از تنظیمات شخصی‌سازی کاراکتر نیز در نسخه «دسترسی پیش از موعد» این بازی جای گرفته است که در کنار آن نیز می‌توانید تنظیماتی را روی اسب خود اعمال کنید.

به نقل از سازندگان، محتوای بیشتری با نزدیک شدن به عرضه نسخه نهایی که برای انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است، به بازی اضافه می‌شود. محتوای یاد شده، شامل رویداد‌ها و ماموریت‌های بیشتر می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به سبک وسترن و MMO هستید هم‌اکنون می‌توانید از وب‌سایت رسمی آن نسخه تانی (۳۵ دلار)، نسخه کالکتور (۹۴ دلار) یا نسخه پایونیر (۵۹ دلار) این بازی را خریداری و دانلود کنید.

بازی Wild West Online

سه نقش مختلف در بازی جای گرفته است که شامل قانون‌گذار، یاغی و پیشگام می‌شود. بازی بر پایه تصمیمات و عملکرد شما یکی از این نقش‌ها را به شما واگذار می‌کند. روند بازی به نبرد‌های PvP و ماموریت‌های PvE خلاصه می‌شود که در حین آن نیز باید به جستجو در دنیای آن و جمع‌آوری منابع نیز بپردازید.

توسعه بازی Wild West Online در واقع قرار بود از طریق کمپین کیک استارتر آغاز شود، اما با وجود سرمایه‌گذاران شخصی، سازندگان این بازی توانستند بودجه موردنیاز آن را جمع‌آوری کنند و بدون نیاز به کمپین، بلافاصله روند توسعه بازی را آغاز کنند. نسخه نهایی این بازی برای عرضه در دسامبر (آذر-دی) سال جاری برنامه‌ریزی شده است. بازی در استودیوی تازه تاسیس‌شده 612 گیمز (612Games) در دست ساخت قرار دارد که تیم توسعه‌دهنده آن پیش‌تر روی بازی‌هایی همچون Crysis و League of Legends کار کرده است.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را که چندی پیش‌ منتشر شده است در زومجی تماشا کنید.

 |  | 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده