// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

محتوای جدیدی برای بازی Stardew Valley در دست ساخت قرار دارد

استودیو ChuckleFish Games با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرد که در حال کار روی محتوای جدید برای بازی Stardew Valley است.

پورت کردن بازی Stardew Valley برای نینتندو سوییچ، آخرین برنامه کاری استودیو چاکل فیش (ChuckleFish) محسوب نمی‌شود. علاوه بر اضافه شدن حالت جدیدی به بخش چندنفره، سازنده این بازی یعنی اریک بارون در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که در حال ساخت محتوای جدید است.

بارون در توییتر از توسعه محتوای جدید در کنار بخش چندنفره خبر داد. البته وی اطلاعات زیادی از محتوای جدید با مخاطبان در میان نگذاشت و تنها یک تصویر از کشتی‌ای منتشر کرد که تعدادی چراغ روی آن نصب شده است. در نتیجه، احتمال می‌رود محتوای یاد شده با کشتی و دریا رابطه‌ای داشته باشد.

در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

در حال کار روی یک محتوای جدید برای بازی Stardew Valley هستم که با آپدیت رایگان بخش چندنفره آن به بازی اضافه کنم. البته این محتوا روی بخش تک‌نفره نیز تاثیر خواهد گذاشت. اطلاعات بیشتری را با نزدیک شدن به انتشار آن، منتشر می‌کنم. البته برای جالب شدن این امر، برخی از اطلاعات را به طور پنهان پیش خودم نگه می‌دارم.

Stardew Valley

علاوه بر توییت منتشر شده، وی افزود که محتوای جدید برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود، اما در مرحله اول به پی سی راه پیدا می‌کند. روند کار بارون و همکاران وی طوری پیش می‌رود که محتوا در مرحله اول به کامپیوتر راه پیدا می‌کند و در مرحله بعدی آن را روی پلتفرم‌های دیگر پورت می‌کنند.

برای دارندگان بازی Stardew Valley روی سوییچ، سازندگان اطلاعاتی از آپدیت آن منتشر کردند که قرار است مدت زمان ذخیره‌سازی را روی آن کاهش دهد و برخی از باگ‌های بازی را نیز برطرف کند. از دیگر محتویات این آپدیت می‌توان به قابلیت ضبط ویدیو اشاره کرد.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوش‌تان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر پیش‌تر منتشر شده آن بیندازید و با محتوای آن بیشتر آشنا شوید.

 | |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده