نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Rampage با بازی دواین جانسون منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصاویر رسمی جدیدی از فیلم رمپیج (Rampage) با بازی دواین جانسون، را منتشر و تاریخ انتشار اولین تریلر این فیلم را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Rampage را تایید و اعلام کرده است. جانسون با انتشار ویدیویی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم روز پنج شنبه این هفته (امروز) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر (Warber Bros) نیز تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Rampage را منتشر کرده است. در این دو تصویر که توسط وب‌سایت USA Today منتشر شده، شاهد حضور جانسون و نائومی هریس هستیم. در یکی از این تصاویر که جانسون به تنهایی در آن حضور دارد، به نظر می‌رسد که او در حال مبارزه با یکی از موجودات غول پیکر این فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Rampage

Rampage

دواین جانسون، جفری دین مورگان، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Journey 2: The Mysterious Island (سفر ۲: جزیره اسرارآمیز)، بوده است. همچنین رایان انگل، رایان کاندال و کارلتون کیوس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Rampage براساس بازی با همین نام که توسط میدوی گیمز تولید و منتشر شده، ساخته شده است. در بازی چندنفره Rampage سه بازیکن می‌توانستند بازی کنند. سه بازیکن در طول بازی کنترل شخصیت‌های انسانی بازی را بر عهده داشتند و می‌توانستند به سه مارمولک، گوریل و گرگ نیز تبدیل شوند. در گیم پلی بازی، بازیکن می‌توانست بخش‌های بسیاری از شهر را نابود کند و ویرانی‌های بسیاری به بار بیاورد که با توجه به تصاویر منتشر شده از فیلم Rampage به نظر می‌رسد که قرار است شاهد تصاویر متعدد مشابه‌ زیادی در این فیلم نیز باشیم.

فیلم Rampage قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده