// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

بازی اکشن جدید EA گیم پلی نوآورانه‌‌ای دارد

کمپانی الکترونیک آرتز از پروژه جدید خود که در سبک اکشن در استودیو Motive در حال توسعه است، اطلاعاتی منتشر کرد.

در سال ۲۰۱۵، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از توسعه یک بازی «گسترده» و اکشن در سبک GTA خبر داد. استودیو جدید EA یعنی موتیو (Motive) در حال توسعه یکی از این بازی‌ها است که مسئولیت آن را جید ریموند، کارگردان بازی Assassin’s Creed، بر عهده گرفته است. در حال حاضر خبر زیادی از این بازی منتشر نشده است اما حال در جدیدترین اخبار بازی، بلیک جورگنسون، مدیر مالی ارشد کمپانی EA، از پروژه جدید اطلاعاتی منتشر کرد. وی در صحبت‌هایی که در کنفرانس UBS Global Technology داشته است، در مورد بازی جدید گفت:

بازی ما گیم‌پلی نوآورانه‌ای دارد که گمان کنم در گذشته روندی شبیه به آن دیده نشده است.

وی همچنین در ادامه در مورد رو آوردن کمپانی EA به بازی‌های اکشن سخن گفت و در این باره به پروژه و IP جدید استودیو BioWare یعنی بازی Anthem اشاره کرد. جورگنسون در این باره گفت:

سبک اکشن دقیقا نقطه‌ای است که ما پیش از این روی آن تمرکز نداشته‌ایم و به همین دلیل است که بازی Anthem و پروژه جدید جید ریموند در استودیو Motive در شهر مونتریال در حال توسعه هستند. به نظر ما سبک اکشن یک ستون بسیار مهم در بازی به شمار می‌رود و ژانری است که ما در گذشته زمان زیادی را به آن اختصاص نداده‌ایم و بیشتر روی بازی‌های ورزشی و اول شخص تمرکز داشتیم. ما احساس می‌کنیم با پرداختن به بازی‌های اکشن به موفقیت‌های بیش‌تری خواهیم رسید.

Anthem xbox one x

جورگنسون در ادامه گفت که بازی اکشن جدید استودیو Motive پناسیل زیادی را به لطف یک‌صد نفر از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو، در خود جای داده است. وی افزود که بازی اکشن جدید موتیو «از ایده‌های جدیدی بهره‌مند است که پیش‌تر در هیچ بازی‌ای دیده نشده‌اند». این امر می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز به نظر برسد و باید منتظر بمانیم و ببینیم استودیو جدید EA چه بازی‌ای را برای نمایش دارد.

در انتها، جورگنسون در مورد بازی Anthem، ساخته استودیو بایوور، گفت که وی و اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، اخیرا بازی را دیده‌اند و این اثر «بسیار هیجان‌انگیز» به نظر می‌رسد. بازی مذکور برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

نظرات خود را در مورد پروژه جدید EA در سبک اکشن با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده