نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

چهار بازی جدید به سرویس Backwards Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

به لطف سرویس Backwards Compatibility چهار بازی دیگر از کنسول ایکس‌باکس 360 به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت از گسترش فهرست بازی‌های سرویس Backwards compatibility کنسول ایکس‌باکس وان خبر داد که این بار میزبان چهار بازی دیگر از کنسول ایکس‌باکس 360 شده است.

در مجموع ۴ اثر با نام‌های بازی Persona 4 Arena، بازی Cars: Mater-National Championship، بازی Jewel Quest و بازی Tecmo Bowl Throwback به جمع دیگر بازی‌های این سرویس پیوسته‌اند و می‌توان به تجربه‌ی آنها اقدام کرد.  

بازی Persona 4 Arena یک اثر کامل و بی‌نقص در سبک مبارزه است که یک داستان عمیق و درگیرکننده با تکیه بر شخصیت‌ها روایت می‌کند و گیم‌پلی بدون نقص و مبارزات سرعتی و زیبا در کنار گرافیک چشم‌نواز و موسیقی بی‌نظیر، این بازی را به یک شاهکار تبدیل کرده است.

اگر هر یک از این بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید نام آنها را در فهرست دانلود بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان خود پیدا کنید. در غیر این صورت می‌توانید با وارد کردن دیسک این بازی‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان از آنها لذت ببرید. همچنین خرید دیجیتالی این چهار بازی‌ از طریق فروشگاه ایکس باکس نیز امکان‌پذیر است.

در اوایل ماه نوامبر شاهد اضافه‌شدن بازی Deadly Premonition به جمع بازی‌های سرویس Backwards Compatibility بودیم که یک اثر اکشن و ماجراجویی ساخته‌شده توسط استودیو اکسس گیمز است و در آن بازیکنان در نفش یک مامور ویژه روی پروند‌ه‌های قتل‌ کار می‌کنند. همچنین ماه گذشته کمپانی مایکروسافت اولین دسته از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس را به لطف سرویس Backwards Compatibility برای کاربران ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده