// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

موج اول تخفیف های بلک فرایدی ۲۰۱۷ فروشگاه مایکروسافت مشخص شد

جزییات مربوط به برخی از تخفیف‌های بلک فرایدی 2017 مایکروسافت شامل بازی‌ها، کنسول‌ ایکس‌باکس وان اس و لوازم جانبی آن منتشر شد.

با توجه به اینکه تنها چند روز تا آغاز بلک فرایدی باقی است علاوه بر فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌های مختلف، فروشگاه مایکروسافت نیز همانند هر سال تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را روی محصولات خود اعمال می‌کند. امسال نیز فروشگاه مایکروسافت برای طرفداران کنسول و پی سی تخفیف‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته‌. البته هنوز لیست نهایی تخفیف‌ها و میزان تخفیف اعمال‌شده روی بسیاری از بازی‌ها منتشر نشده است، اما فعلا برخی از جزییات تخفیف‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ فروشگاه مایکروسافت مشخص شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در قسمت کنسول، طرفداران با پیشنهادهای مختلف و متنوعی روبه‌رو خواهند شد؛ اگرچه در حال حاضر کنسول تازه عرضه‌شده ایکس باکس وان ایکس در لیست تخفیف‌ها قرار داده نشده است. اما اگر علاقه‌مند به کنسول ایکس باکس وان اس باشید می‌توانید از روز ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) به مدت یک هفته این کنسول را با تخفیف‌های زیر خریداری کنید:

  • باندل بازی Minecraft با حافظه یک ترابایتی با ۳۰ دلار تخفیف نسبت به قبل با قیمت ۳۶۹ دلار به همراه دو بازی رایگان که کاربران می‌توانند به انتخاب یک بازی از بین بازی‌های جدید و یک بازی از بین بازی‌های قدیمی‌تر بپردازند، به همراه یک ماه اشتراک ایکس باکس لایو گلد 
  • باندل استاندارد با حافظه ۵۰۰ گیگابایتی با ۳۰ دلار تخفیف نسبت به قبل با قیمت ۲۴۹ دلار به همراه دو بازی رایگان و بازی Minecraft، سه ماه اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد و یک ماه اشتراک Xbox Game Pass
  • باندل استاندارد با حافظه یک ترابایتی و بازی Assassin's Creed Origins با قیمت ۳۴۹ دلار به همراه دو بازی رایگان و یک ماه اشتراک Xbox Game Pass

البته باندل‌های دیگری نیز برای کنسول ایکس‌باکس وان اس در نظر گرفته شده است که در تاریخ ۲۸ آبان کنسول ایکس‌باکس وان اس با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت به همراه دو بازی رایگان به انتخاب خریدار با قیمت ۲۲۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) کنسول ایکس‌باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایت به همراه یک بازی رایگان به انتخاب خریدار با قیمت ۱۸۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

xbox black friday

در بخش بازی‌ها هنوز لیست نهایی به همراه جزییات تخفیف‌ها منتشر نشده است، اما با توجه به فروشگاه مایکروسافت، قرار است در تاریخ ۲ آذر بازی Forza Motorsport 7 با قیمت ۴۰ دلار و بازی Call Of Duty: WWII با قیمت ۵۰ دلار برای فروش در دسترس کاربران قرار بگیرند. البته طبق اعلام مایکروسافت، لیست بلند بالایی از بازی‌ها در تاریخ ۲ آذر تا سقف ۵۰ درصد تخفیف خواهند خورد که می‌توان به برخی از مهم‌ترین آنها از جمله Destiny 2 ،Dishonored 2 ،Fallout 4 ،FIFA 18 ،The Evil Within 2 و بسیاری از بازی‌های دیگر اشاره کرد که هنوز جزییات و میزان تخفیف آنها مشخص نشده است.

در قسمت لوازم جانبی، طرفداران می‌توانند مدل‌های مختلف کنترلر‌ کنسول ایکس باکس وان را با ۲۰ دلار تخفیف خریداری کنند که ارزانترین آنها ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. علاوه بر این، هدست واقعیت ترکیبی لنوو (Lenovo Mixed Reality Headset) با ۱۰۰ دلار تخفیف، با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

xbox black friday

همانطور که گفته شد هنوز لیست نهایی و جزییات بیشتری از تخفیف‌های بلک فرایدی ۲۰۱۷ مایکروسافت منتشر نشده است، اما با توجه به سوابق این کمپانی در سال‌های گذشته و همچنین لیست فعلی، طرفداران ایکس‌باکس باید منتظر تخفیف‌های بسیار خوب و متنوعی از سوی مایکروسافت باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده