نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Deiland بودجه ۱۰ هزار دلاری هدفش را جمع‌ آوری کرد

سازندگان بازی Deiland توانستند بودجه مورد نظر خود را طی مدت زمان کوتاهی از طریق کیک استارتر به دست بیاورند.

استودیو چی بیگ (Chibig Studio)، سازنده بازی Deiland، در ابتدای کار کمپین تامین بودجه‌ی این بازی، مبلغ پایه برای توسعه دادن آن را حدودا ۱۰ هزار دلار اعلام کرده بود تا بتواند در درجه اول نسخه پی‌سی این بازی را منتشر کند. این مبلغ در مدت زمان بسیار کمی پس از آغاز کمپین جمع‌آوری شد در واقع با گذشت ۵ روز پس از آغاز کمپین این بازی توانست تا ۱۲ هزار دلار برای این بازی جمع‌آوری کند. اکنون این شرکت با مشخص کردن اهداف داراز مدت خود قصد دارد بودجه‌ای تا مرز ۳۰ هزار دلار را هم به‌دست بیاورد. این توسعه‌دهنده اعلام کرد که موفقیت این بازی تا زمانی که بتواند بازهم بودجه‌ای در کیک استارتر جمع‌آوری کند ادامه دارد. تا به امروز، چی‌بیگ توانسته است حمایت‌ها و موفقیت‌هایی را در Square Enix Collective و PlayStation Talents به‌دست آورد.

Deiland بازی‌ای در سبک‌های نقش آفرینی، ماجراجویی و شبیه سازی است که با الهام از بازی‌هایی همچون Stardew Valley و Harvest Moon ساخته شده است. شما در این اثر در نقش یک جوان با نام آرکو ظاهر می‌شوید که وارد سیاره‌ای کوچک شده است. البته کوچک بودن این سیاره به این معنا نیست که این بازی هیجانی ندارد. شما می‌توانید با ترکیب آیتم‌های گوناگون وسیله‌های جدیدی بسازید و چیزهایی را که می‌خواهید به‌دست آورید. شما برای بقا در این بازی باید با دشمنان بجنگید، درختان را ببرید، ساختمان‌های جدید بسازید و همچنین غذا بخورید تا زنده بمانید.

استودیو Chibig قصد دارد تا در آینده بازی Deiland را برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر کند که نسخه‌ی کامپیوتر احتمالا در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۸ از راه خواهد رسید. در زیر می‌توانید تریلری از این بازی را مشاهده کنید.


برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده