نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بازی StarCraft 2 رایگان شد

علاقه‌مندان از امروز می‌توانند بازی StarCraft 2 را به صورت رایگان روی کامپیوتر تجربه کنند.

کمپانی بلیزارد چندی پیش در جریان بلیزکان 2017 اعلام کرد که قصد دارد StarCraft 2 را به یک بازی رایگان تبدیل کند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی از امروز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است و کاربران پی‌سی می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

به طور دقیق‌تر، کاربران می‌توانند با دانلود بازی StarCraft 2، بخش داستانی Wings of Liberty را به صورت کاملا رایگان تجربه کنند. از طرف دیگر، تمامی فرماندهان بازی نیز تا سطح پنج به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. البته سه فرمانده رینور، کریگان و آرتانیس پس از سطح پنج هم رایگان بوده و می‌توانید سطح آن‌ها را ارتقا بدهید.

علاوه بر بخش داستانی Wings of Liberty، شما قادر خواهید به بخش‌چندنفره رتبه‌بندی شده بازی (Ranked) دسترسی داشته باشید که البته برای این کار، اول باید ۱۰ پیروزی در قسمت رتبه‌بندی نشده (Unraked) یا Versus Al کسب کنید. همچنین در صورتی که پیش از پایان ماه اکتبر سال جاری نسخه Wings of Liberty بازی را خریداری کرده باشید، قادر خواهید بود به قسمت دوم استارکرفت 2 یعنی Heart of the Swarm دسترسی داشته باشید و برای این کار، تنها کافی است به حساب Blizzard خود وارد شوید و این بازی را دریافت کنید.

همچنین با وجود رایگان شدن اولین بخش از بازی StarCraft 2، کاربران کماکان قادر خواهند بود بخش‌های دیگر بازی یعنی Heart of the Swarm ،Legacy of the Void و Nova Covert Ops را خریداری کنند که خرید مجزای هریک از این‌ها ۱۵ دلار و خرید هر سه آن‌ها به صورت همزمان، ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده