// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته چهارم آبان 1396 برای اندروید

در بهترین‌های هفته چهارم آبان، به معرفی پنج بازی از جمله یک بازی مشابه PUBG و همینطور بازی جدید South Park: Phone Destroyer پرداخته‌ایم.

اکنون که چهارمین هفته از ماه آبان را پشت سر گذاشته‌ایم، زومجی به رسم هفته‌های گذشته فهرستی از بهترین بازی‌های معرفی شده را برای شما جمع‌آوری کرده است که می توانید در آخر هفته به تجربه آنها بنشینید. این هفته یوبیسافت در نهایت بازی اندروید و آیفون South Park: Phone Destroyer را منتشر کرد که در آن به ماجراجویی متفاوتی با شخصیت‌های محبوب مجموعه South Park‌ می‌رویم. در این مقاله همینطور بازی Guns Royale را معرفی کرده‌ایم که در حقیقت نسخه موبایل بازی Playerunknown's Battlegrounds محسوب می‌شود.

در صورتی که بازی‌های این هفته نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را برای علاقه‌مندان معرفی می‌کند که می‌توانید با کلیک روی لینک نگاهی به آن‌ها بیندازید.

بازی Disjoint

Disjoint

بازی Disjoint روایتی آرامش بخش است که در آن با خوکی همراه می‌شوید که با جفت خود در یک کشتی زندگی می‌کند. اما دریغا که کشتی بر اثر طوفان از بین می‌رود و خوک بیچاره از جفت خود دور می‌افتد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصی متوجه جدا شدن خوک از جفتش می‌شود و سعی می‌کند تا به خوک برای پیدا کردن همسرش کمک کند. در جریان بازی به مرور با حل کردن معماهای مختلف، با شخصی جدید روبرو می‌شوید تا به مرور همسر خوک را پیدا کنید. معماهای بازی از مجموع اشکال هندسی تشکیل شده است و باید با کشیدن آنها به مکان مورد نظر،‌ معماها را حل کنید. بازی دارای بخش‌های مختلفی است که هر بخش آن شامل مراحل متنوع و مجموعه‌ای از ستاره‌های برای جمع‌آوری است که برای پشت سر گذاشتن این بخش‌ها باید تمامی مراحل را سه ستاره کنید. بازی همچنین در کنار بخش‌های مختلف شامل محیط‌های جنگلی و کوهستانی نیز می‌شود که تنوع خاصی به بازی بخشیده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Disjoint

بازی Guns Royale

Guns Royale

این روزها که همه جا را تب و تاب بازی PUBG یا همان Playeunknown's Battlegrounds گرفته است،‌ سازندگان موبایل نیز به فکر انتشار بازی مشابهی در سبک Battle Royale افتاده‌اند. یکی از این استودیو‌ها ویزارد گیمز است که اخیرا بازی Guns Royale را با ویژگی‌های مشابه اما روند بازی متفاوت عرضه کرده است. در این بازی باید با انتخاب ظاهر شخصیت خود، در نقشه فرود بیایید و با یافتن سلاح و سایر تجهیزات، دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. برخلاف بازی‌های چندنفره معمول در بازی‌های سبک بتل رویال، کشته شدن در میدان نبرد به معنای شکست در بازی است و باید بعد از شکست، بازی را از دوباره آغاز کنید. Guns Royale در مجموع دارای دو حالت گیم‌پلی آفلاین و آنلاین است که در حالت آفلاین می‌توانید به نبرد با هوش مصنوعی بروید و در حالت آنلاین، رقابتی نفس‌گیر با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان را تجربه کنید. بازی Guns Royale اکنون به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Guns Royale

بازی Slash of Sword

Slash of Sword

اگر بازی Gladiator Heroes نظرتان را جلب کرده است، احتمالا بازی Slash of Sword با گیم‌پلی ساده و البته جذابی که ارائه می‌دهد، می‌تواند شما را راضی نگه دارد. در این بازی باید با برداشتن شمشیر و ورود به آرنایی مملو از دشمنانی که به خونتان تشنه هستند، تا جای ممکن زنده بمانید و آنها را از میان بردارید. بازی Slash of Sword در دو منطقه روستا و جزیره روایت می‌شود و باید با جمع کردن پول مورد نیاز خود، سلاح‌ و زره قدرتمندتری را برای مقابله با باس‌ها خریداری کنید. گرافیک سل‌شید اما زیبای بازی در کنار انیمیشن‌های مبارزه و کشته شدن دشمنان، در بازی Slash of Sword به خوبی کار شده‌اند و از تماشای آنها لذت خواهید بود. در این بازی همچنین امکان ارتقاء توانایی قهرمان‌ خود را دارید و باید با جمع‌آوری پوینت‌های مورد نیاز، شخصیت اصلی داستان را قوی‌تر کنید.

دانلود‌ بازی اندروید Slash of Sword - Arena and Fights

بازی South Park: Phone Destroyer

South Park: Phone Destroyer

بعد از گذشت چندماه از نمایشگاه E3 2017، یوبی‌سافت به صورت رسمی هفته گذشته بازی South Park: Phone Destroyer را به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر کرد. در این بازی کارتی در نقش شخصیتی جدید وارد دنیای South Park می‌شوید تا در تعاملی با سایر شخصیت‌ها نظیر کارتمن، وارد گروهی جدید برای شکست سایر تیم‌ها از طریق تلفن همراه شوید. امکان ساخت کاراکتر اولین ویژگی‌ای است که نظر شما را به خود جلب می‌کند. در جریان بازی شما امکان انتخاب لباس و مدل ریش و مو شخصیت خود را دارید و باید به مرور با افزایش سطح، آیتم‌های شخصی‌سازی بیشتری را آزاد کنید. با توجه به کارتی بودن بازی، در طول مراحل باید با انتخاب کارت های مناسب که طراحی زیبایی دارند، با دار دسته استن روبرو شوید و آنها را از سر راه بردارید. بازی همینطور شامل بخش‌های PvP می‌شود و می‌توانید با شکست دشمنان آنها را از سر راه خود بردارید.

بازی Star Wars: Force Arena

Star Wars: Force Arena

جنگ ستارگان نه تنها در دنیای سینما بلکه در صنعت بازی های ویدیویی نیز طرفداران خاص خود را دارد و همین موضوع باعث شده است تا استودیوهای بزرگی نظیر نت‌ماربل گیمز اقدام به ساخت بازی‌‌های مرتبط با Star Wars کنند. یکی از این بازی‌ها Star Wars: Force Arena، بازی اکشن استراتژی است که با تلفیقی از چندین ژانر مختلف، تجربه‌ای متفاوت را برای علاقمندان رقم می‌زند. در جریان بازی هدف شما حضور در نبردهای حماسی با جمع‌آوری چیدمانی از بهترین کارت‌ها است تا نیروهایی مانند شورشی‌ها، استورم‌تروپرز و جنگنده X-Wings را برای نابودی حریف مستقر کنید. مبارزات Real-Time این بازی فرصتی عالی را برای رویارویی با بازیکنان مختلف داده است و می‌توانید قدرت خود را در مصاف با حریفانی از سراسر جهان به نمایش بگذارید. بازی همینطور دارای بخش تمرینی است که برای استفاده از آن نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت.

دانلود بازی اندروید و آیفون Star Wars: Force Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده