// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۷

بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو Psyonix نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League را با سیستم Cross Play در دسترس کاربران قرار داد.

Rocket League به یکی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تبدیل شده است و حال این بازی به طور رسمی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شده است. بازی «فوتبال با اتومبیل‌ها» را هم‌اکنون می‌توان از فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop با قیمت ۲۰ دلار خریداری و دانلود کرد. نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League از قابلیت کراس پلی (Cross-Play) بین ایکس‌باکس وان و کامپیوتر برخوردار است که این سیستم پس از Minecraft به این بازی نیز راه پیدا کرده است.

بازی Rocket League روی نینتندو سوییچ شامل تمامی حالت‌ها یعنی حالت لوکال و آنلاین می‌شود که در پلتفرم‌های دیگر نیز دیده می‌شود. از مزایای نسخه سوییچ بازی Rocket League می‌توان به اتومبیل‌های انحصاری‌ آن اشاره کرد که با ظاهر ماریو، لوئیجی و اتومبیل ساموس از Metroid، به چشم می‌خورد. تاپر‌هایی نیز با حال‌و‌هوای Mario و Luigi در بازی دیده می‌شود که از آنها می‌توان روی اتومبیل‌ها به جز ماشین‌های لایسنس‌شده، استفاده کرد. همینطور Rocket Boost با ظاهر نینتندو برای اتومبیل‌های این کمپانی در این نسخه جای گرفته است.

بازی Rocket League در ابتدا در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و تا به امروز رشد بزرگی داشته است و بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. طبق آخرین آماری که منتشر شده است، بیش از ۳۷ میلیون کاربر به تجربه این بازی پرداخته‌اند و روزانه ۱.۵ میلیون کاربر بازی را اجرا کرده‌اند و وارد حساب کاربری خود شده‌اند. در کنار این موفقیت، سازنده این بازی یعنی استودیو سایانیکس (Psyonix) گفت که قصد ندارد نسخه دومی از این بازی توسعه دهد و به پشتیبانی از Rocket League ادامه خواهد داد.

از دیگر برنامه‌های Psyonix برای بازی Rocket League می‌توان به توسعه بسته‌های الحاقی متنوع اشاره کرد که آخرین بار شاهد راه‌یابی اتومبیل‌هایی از فیلم Fast and the Furious در قالب DLC به بازی بودیم.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی Rocket League را که چندی پیش منتشر شد، تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد بازی مذکور روی سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده