نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ انتشار اپیزود سوم بازی Batman: The Enemy Within مشخص شد

استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد که قسمت سوم بازی Batman: The Enemy Within در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه منتشر خواهد شد.

بازی Batman: The Enemy Within یکی از بهترین بازی‌های اپیزودیک استودیو Telltale Games است که تاکنون دو قسمت از آن منتشر شده است. اپیزود نخست یک ماجراجویی طولانی برای بازیکنان رقم زد و شهر گاتهام را با یک هرج‌و‌مرج بزرگ روبه‌رو کرد. در اپیزود دوم نیز شاهد قرار گرفتن قطعات مختلف داستان برای ایجاد درگیری‌های بزرگ در آینده بودیم و حال مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو تل تیل گیمز از انتشار اپیزود سوم بازی در تاریخ سی آبان‌ماه (۲۱ نوامبر) خبر داده است که با نام Fractured Mask شناخته می‌شود و این بازی را به پایان راه خود نزدیک می‌کند.

تا به این لحظه در بازی Batman: The Enemy Within شاهد تلاش‌های بتمن برای حفظ امنیت خود و آینده‌ی شهر گاتهام بودیم و بروس وین باری دیگر به ستاره‌ی اصلی این سری تبدیل شده است. در اپیزود دوم بازی نیز بتمن به باند اراذل و اوباش هارلی نفوذ کرد و بر این اساس در اپیزود سوم بازی باید صحنه‌های اکشن بیشتری را شاهد باشیم.

ماه نوامبر یک ماه مهم برای استودیو تل‌تیل گیمز محسوب می‌شود؛ زیرا این استودیو انتشار قسمت جدید بازی Guardians of the Galaxy و انتشار قسمت جدید فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode را برای این ماه برنامه‌ریزی کرده است و نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: The Enemy Within نیز در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) برای کاربران امریکایی عرضه شده و در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) برای کاربران اروپایی و استرالیایی منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده