// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Road Rage با انتشار تریلری عرضه شد

کمپانی Maximum Games با انتشار تریلری بازی Road Rage را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ماکسیموم گیمز (Maximum Games) و استودیو تیم6 گیم (Team6 Game) اعلام کردند که پروژه جدید آنها که در سبک جهان‌باز و موتورسواری طراحی شده است با نام بازی Road Rage هم اکنون به طور فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  پی سی در دسترس است.

در بازی Road Rage شما به عنوان یکی از اعضای گروه موتورسواران در بازی حضور پیدا می‌کنید و قرار است شهر را از دست جنایتکاران، که به تازگی آرامش شهر را به هم ریخته‌اند،‌ نجات دهید. قابلیت‌های زیادی از توانایی مجازات کردن دشمنان تا شخصی‌سازی کردن سلاح‌ها در دسترس شما قرار گرفته است که در کنار حالت‌های دیگر همچون مسابقات موتورسواری به چشم می‌خورد.

بیش از ۹۰ مرحله داستانی در کنار ماموریت‌های فرعی در بازی گنجانده شده است که شما می‌توانید با کسب پیروزی در آنها از مزایای آن برخوردار شوید و به ارتقا موتورسیکلت و سلاح‌های خود بپردازید و در دنیای خطرناک آن به انجام ماموریت‌های خود ادامه دهید. در شهر Ashen سفر خود را آغاز کنید و با جستجو در محیط‌های آن به کشف نقاط جدید بپردازید و به جنگ با دشمنان بروید یا اینکه به طور آزادانه از موتورسواری در سطح شهر لذت ببرید.

بازی Road Rage هم اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای کاربران ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  کامپیوتر در دسترس است. برای اطلاع بیشتر از بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید. سازندگان ضمن عرضه بازی، تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند که صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. در انتها مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید.

همچنین شهریور ماه گذشته سازندگان تصاویری نیز از بازی Road Rage منتشر کردند که می‌توانید در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت‌ آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده