// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Rainbow Six Siege را این آخر هفته رایگان تجربه کنید

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که کاربران پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان از روز پنجشنبه تا یکشنبه می‌توانند بازی Rainbow Six Siege را رایگان تجربه کنند.

هفته آینده، هفته خوبی برای کاربران بازی Rainbow Six Siege است زیرا می‌توانند به بسته الحاقی Operation White Noise دسترسی داشته باشند. اما اگر جزو علاقه‌مندان به این بازی هستید و هنوز نتوانسته‌اید آن را تجربه کنید، هیچ نگران نباشید زیرا کمپانی یوبی‌ سافت، سازنده و ناشر بازی، اعلام کرده که این آخر هفته بازی Rainbow Six Siege به رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی Ubisoft اعلام کرده که از روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه (۱۶ نوامبر) تا روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه (۱۹ نوامبر) علاقه‌مندان می‌توانند بازی Rainbow Six Siege را روی کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان رایگان تجربه کنند. در ادامه گفته شده که کاربران پی‌سی شبکه یوپلی و استیم، هر دو می‌توانند این بازی را رایگان بازی کنند و کاربران پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن پلاس و کاربران ایکس‌باکس به اشتراک طلایی نیاز خواهند داشت.

این در حالی است که جدای از این رویداد رایگان، بازی Rainbow Six Siege در تخفیف‌های مربوط به بلک فرایدی سه پلتفرم ذکر شده حضور خواهد داشت و تا سقف ۶۵ درصد تخفیف خواهد خورد. همچنین سایر خرده‌فروشی‌ها نیز به مناسبت رویداد جمعه سیاه این بازی را با تخفیف به فروش می‌رسانند. خریداران Rainbow Six Siege پس از تجربه‌ی رایگان، تمامی پیشرفت‌های گذشته خود را در نسخه اصلی مشاهده خواهند کرد.

اگر اطلاعات دقیقی از بسته الحاقی Operation White Noise ندارید، می‌توانید با مراجعه به خبر مربوطه، اطلاعات دقیقی از این بسته الحاقی و حال و هوای آن کسب کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده