نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

نسخه جدید بازی Valkyria اواخر آبان معرفی می‌شود

سگا در بیانیه‌ای از برنامه‌ریزی‌های این کمپانی برای معرفی بازی جدیدی از سری بازی‌‎های Valkyria در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) خبر داد.

قسمت اول از سری بازی‌های Valkyria با نام Valkyria Chronicles که در سال ۲۰۰۸ برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد، توانست با گیم‌پلی تاکتیکی، داستان عالی و شخصیت‌پردازی منحصربه‌فرد، از سوی مخاطبان و منتقدین به‌شدت مورد تحسین قرار گیرد و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های این کمپانی شناخته شود. علاوه بر این، نسخه دیگری از این سری با نام Valkyria Revolution منتشر شد که واکنش منفی خیلی از منتقدان را به همراه داشت.

حال، کمپانی سگا قصد دارد بازی جدیدی از سری بازی‌های Valkyria را معرفی کند و برای معرفی این بازی، وب‌سایت جدیدی تحت عنوان Valkyria project راه‌اندازی کرده که ظاهرا در آن، زمان رونمایی پروژه‌ی جدید خود را مشخص کرده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این سایت غیر از تصویر پس‌زمینه مربوط به این پروژه و تاریخ انتشار آن جزئیات بیشتری را نمایش نمی‌دهد. همچنین این سایت از چندین زبان از جمله زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و به این معنا است که این پروژه به صورت جهانی منتشر می‌شود.

Valkyria

با این حساب، کمپانی سگا هفته آینده اطلاعات بیشتری از پروژه والکریا را منتشر خواهند کرد. بنابراین طرفداران بازی‌های ژاپنی مخصوصا هواداران کمپانی Sega، دوشنبه هفته آینده می‌توانند شاهد خبر‌های جدید از طرف این کمپانی باشند.


منبع gametransfers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده