نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

آپدیت 1.05 بازی فیفا 18 منتشر شد

الکترونیک آرتز آپدیت 1.05 بازی فیفا 18 را منتشر کرده که هدف اصلی آن، اعمال تغییراتی روی گیم‌پلی بازی است.

کمپانی الکترونیک آرتز امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدید فیفا 18 را تحت عنوان آپدیت 1.05 منتشر کرد. طبق اعلام یکی از مسئولان این شرکت در انجمن رسمی بازی، دلیل اصلی انتشار این آپدیت، رفع یک مشکل یا باگ بود که باعث می‌شد بازیکنان بتوانند در زمان بازی کردن با هوش مصنوعی، از آن بهره ببرند و مثلا مسابقات Squad Battles را در درجه‌های سختی بالاتر برنده شوند.

طبق اعلام EA، آپدیت 1.05 بازی FIFA 18 باعث می‌شود تا بازیکن کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی، هنگامی که بازیکن حریف را می‌کِشد یا هل می‌دهد، کارت زرد دوم را دریافت نکند و اخراج نشود. البته برای این مساله یک استثنا وجود دارد و آن هم اینکه اگر بازیکن شما با دروازه‌بان تک به تک باشد و بازیکن کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی وی را بکشد یا هل دهد، با دریافت کارت زرد دوم اخراج خواهد شد.

در واقع به نظر می‌رسد که کاربران زیادی با استفاده از این مساله در بازی، باعث اخراج بازیکنان تیم حریف می‌شدند و EA هم به همین دلیل چنین تغییراتی را در فیفا 18 اعمال کرده است. از طرف دیگر، این کمپانی تاکید کرده که تغییرات اعمال‌شده فقط روی بازیکنان کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی تاثیرگذار خواهد بود و زمانی که هر دو تیم فوتبال توسط گیمر‌های واقعی کنترل می‌شوند، جریمه خطا‌ها مثل سابق خواهد بود و نمی‌توانید در صورت داشتن کارت زرد، با خیال راحت بازیکن حریف را بکشید یا هل بدهید!

الکترونیک آرتز به‌عنوان سخن پایانی هم اعلام کرده که سعی کرده هوش مصنوعی طبیعی برای بازی خلق کند و در واقع سیستم هوش مصنوعی بازی به این شکل است که گویا یک بازیکن واقعی در حال کنترل تیم است و می‌تواند مثل یک انسان اشتباه کند. به‌علاوه تغییر مذکور در حالت Squad Battle یا هر حالتی که تیم حریف توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، دیده خواهد شد و از طرف دیگر مثلا در صورتی که در حالت Pro Clubs همه ۱۱ بازیکن را گیمر‌های واقعی تشکیل ندهند و یک یا چند بازیکن توسط هوش مصنوعی کنترل شوند، این تغییر در رابطه با این بازیکنان هوش مصنوعی هم صادق خواهد بود.

شما هم‌اکنون می‌توانید با دانلود آپدیت جدید FIFA 18 روی پی سی یا کنسول‌ها، تغییرات آن را در بازی‌تان مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده