// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

بهترین فیلم های زیرژانر دوران بلوغ از نگاه زومجی

در پرونده‌ی سینمایی جدیدمان که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قالب اپیزود ۱۴ «فریم» تقدیم‌تان شد، به زیرژانر دوران بلوغ نگاهی می‌اندازیم و بهترین فیلم‌هایش از نگاه خودمان را معرفی می‌کنیم.

دوران بلوغ را می‌توان یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین زیرژانرهای سینمایی خطاب کرد که چه در میان فیلم‌های کمدی و چه در میان درام‌هایی قدرتمند جای‌شان را پیدا کرده‌اند و بعضا، فیلم‌های ماندگاری را تحویل دوست‌داران سینما داده‌اند. فیلم‌های که نه فقط برای نوجوانان بلکه در حقیقت در رابطه با نوجوانان هستند و خیلی مواقع آن‌قدر شخصیت‌پردازی قدرتمندی دارند که حتی بزرگ‌سال‌ها هم از مفاهیم و قصه‌های‌شان درس می‌گیرند. این‌ها را بگذارید کنار شادی‌های بی‌پایان و بی‌دلیلی که در دنیای این آثار می‌شود پیدا کرد تا بفهمید چرا هیچ مخاطبی دلیل خاصی برای عدم تماشای آن‌ها ندارد. پس این شما و این هم آثاری که بعضی‌های‌شان داستان‌هایی خاص اما لایق شنیده شدن توسط همگان دارند و بعضی‌هایشان هم پرتره‌ای از زندگی و جهان پیرامون‌مان را نشان‌تان می‌دهند:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

راستی، پرونده‌های سینمایی که همین حالا یکی از آن‌ها را مشاهده کردید، تنها بخشی اندک از برنامه‌ی سینمایی و هفتگی ما یعنی «فریم» را تشکیل داده‌اند. برنامه‌ای که برای سینمادوستان ساخته شده و علاقه‌مندان به دنیای هنر هفتم، چهارشنبه‌ شب‌ها باید زومجی را برای مشاهده‌ی اپیزود تازه‌اش باز کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده