// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

پنج فیلم برتری که مغز تماشاگرانشان را منفجر می‌کنند

در تازه‌ترین اپیزود «تاپ فایو»، پنج فیلم برتری از نگاه خودمان را معرفی می‌کنیم که پس از به پایان رسیدن‌شان، تا مدت‌ها به تک‌تک سوالات و لحظات‌شان فکر می‌کنید.

در دنیای سینما، فارغ از درام‌های تاثیرگذار و ساخته‌های عمیقی که مفاهیمی خاص را زیر ذره‌بین می‌گیرند، فیلم‌هایی را هم می‌شود پیدا کرد که با ایده و روایت‌شان، دست به داستان‌گویی‌های بکری می‌زنند که تا مدت‌ها مغز مخاطب را در اختیار خود دارند. فیلم‌هایی که یا در همان اواسط داستان یا در آخرین لحظات قصه‌گویی‌شان، سوالاتی را در ذهن بینندگان‌شان قرار می‌دهند که در فیلم مطلقا جوابی مشخص برای آن‌ها وجود ندارد و اصلی‌ترین هدف فیلم‌ساز برای ارائه‌ی آن‌ها در قالب دقایق اثرش، ایجاد یک حس کشش همیشگی در وجود تماشاگر نسبت به ساخته‌ی خود بوده است. کششی که باعث می‌شود پایان یافتن دقایق فیلم، در حقیقت حکم آغاز درگیری اصلی مخاطب با لحظات آن را داشته باشد و اثر برای مدتی طولانی در یاد مخاطب باقی بماند. پس این شما و این هم پنج فیلم که به معنی واقعی کلمه چنین ویژگی جذابی را یدک می‌کشند:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

تاپ فایوی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، نخستین بار هفته‌ی گذشته و در چهاردهمین اپیزود از برنامه‌‌ی سینمایی زومجی یعنی «فریم» منتشر شد؛ برنامه‌ی ویدیویی و مفصلی که چهارشنبه‌شب‌ها می‌توانید اپیزود جدیدش را ببینید و از آن‌جایی که از این آیتم‌های سینمایی جذاب کم ندارد، توصیه می‌کنیم برای تماشایش حتما زمانی را کنار بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده